Uppstart, inget fel utan RGW

  1. Koppla tv-boxen direkt till medieomvandlaren

    Om du har en sändare (TG234 eller Ruckus) inkopplad, prova att koppla bort den. Om det fungerar då, läs den här guiden.

  2. Gör en fabriksåterställning av din tv-box

    Läs vår guide för att se hur du gör detta.

    När fabriksåterställningen är klar behöver du ange din identifikations- och kontrollkod igen för att kunna logga in. Du hittar koderna i det brev du fick när du beställde tjänsten eller genom att logga in på Mitt Telia.

  3. Byt till en annan nätverkskabel mellan medieomvandlaren och din tv-box

    Detta för att utesluta att felet ligger i kabeln.

Spara eller dela den här guiden

Ange din e-post så mejlar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.emailStatusMessage}}

Ange ditt mobilnummer så skickar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.smsStatusMessage}}

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Tack för ditt bidrag!

cf-close-icon cf-add-round-icon cf-remove-round-icon cf-star-icon cf-check-icon

SÖK SUPPORT