Gå till sidans innehåll
PrivatFöretagFastighetsägare
Telia logotyp
MobiltBredbandTv & streamingSupportKontakt
MobiltelefoniBredbandFast telefoniTV och streamingAppar och tjänster

Vad letar du efter?

Gå till

  • Mobiltelefoner
  • Tv & streaming
  • Bredband
Telia logotyp
Mobilt
Bredband
Tv & streaming
Support
Mobiltelefoni
Bredband
Fast telefoni
TV och streaming
Appar och tjänster
Kontakt
PrivatFöretagFastighetsägare

Logga in

Privatkund

Telia Webmail

Företagskund

Läs mer om MyBusiness

Vad kan vi hjälpa dig med?

Här på våra supportsidor hittar du svar på vanliga frågor, hjälp med felsökning och guider för våra produkter och tjänster.

  1. Hem/
  2. Support
Produkter och tjänster
Mobiltelefoni

Bredband

Tv och streaming

Fast telefoni

Appar och tjänster

Kontakt

Service och information

Felsökning och driftinformation

Service och reparation

Faktura och betalning

Köpinformation

Avsluta och ändra

Dina rättigheter

Det innehåll du tidigare har hittat hos C More får nu TV4 som avsändare istället. Du kan läsa mer om vad det innebär här.
Nu kan du få TV4 Play genom våra tv- och streamingpaket. Du hittar mer information om streamingtjänsten här.
Netflix informerar för närvarande sina kunder om villkoren för deras tjänst och att ett Netflix-konto är avsett för personer i samma hushåll. Nedan hittar du svar på de vanligaste frågorna kring detta och länkar till Netflix hjälpcenter för mer information. Kan jag föra över en profil till ett nytt Netflix-konto som betalas via Telia eller är kopplat till ett Teliapaket? Teliafakturering och/eller Netflix-paket kan inte användas för att skapa ett konto med funktionen profilöverföring. Gå till Netflix hjälpcenter för mer information. Kan jag lägga till en extra medlem om mitt konto debiteras av Telia?Extra medlemmar kan inte läggas till på ett Netflix-konto som betalas av Telia. Gå till Netflix hjälpcenter för mer information.Kan jag fortfarande dela mitt Netflix-konto? Gå till Netflix hjälpcenter för mer information om att dela ditt Netflix-konto.Hur ställer jag in eller uppdaterar mitt Netflix-hushåll? Gå till Netflix hjälpcenter för mer information om ditt Netflix-hushåll.Hur kan jag titta på Netflix medan jag reser?Gå till Netflix hjälpcenter för mer information om hur du tittar på Netflix när du är på resande
Efter du uppgraderat hastigheten på ditt bredband så kan det behövas en omstart av din router för att ändringen ska gå igenom. Det är inte alltid det behövs men om det har det gått över 24 h sedan din beställning gick igenom och du inte märkt någon skillnad så börja med att starta om din router.Tänk även på att vi aldrig kan garantera någon specifik hastighet över Wifi utan det är bara med en nätverskabel inkopplad som du på riktigt kan bedöma om det blivit någon skillnad eller inte.
Vi jobbar ständigt på att förbättra vår kommunikation så att otydlighet inte uppstår. Vi ber aldrig om dina kontouppgifter via mejl eller sms. Svara aldrig på dessa mejl eller sms. Kontakta oss om du har frågor. Du kan även läsa mer om hur vi kommunicerar här.
  • Om Telia

    • Press
    • Framtidens nät
    • Jobba hos oss
    • Hållbarhet
    • Ledningsgrupp
    • Integritetspolicy
    • Om webbplatsen

  • Support

    • Driftinformation
    • Täckningskartor
    • Surfa säkert
    • Anmälan och överträdelser
    • Fakturahjälp
    • Webmail
    • Telia Play

  • Köpinformation

    • Leveransinformation
    • Betalningsalternativ
    • Autogiro & E-faktura
    • Överlåtelse
    • Villkor
    • Priser

  • Kontakt

    • Kontakta oss
    • Butiker och återförsäljare
    • Kontakt för fastighetsägare
    • Telias nät och kablar
    • Speak-Up Line
    • E-post till Telia