Vi hjälper dig

På våra supportsidor har vi samlat guider för alla våra tjänster och produkter. Följ våra kom i gång-guider, se svar på vanliga frågor och få information om fakturor. Via Mitt Telia kan du även se och hantera alla dina tjänster och abonnemang och kontrollera dina fakturor.

Nyhet

Förbättra, felsök eller felanmäl din tjänst

Om du upplever problem med din bredbandsuppkoppling, mobiltelefoni eller tv och streaming kan du förbättra, felsöka och felanmäla din tjänst via vårt verktyg Fixa. Om vi inte kan lösa ditt problem direkt startar vi ett ärende och återkopplar till dig.

Fullmakt

Om du vill låta någon annan sköta dina ärenden hos oss behöver den få en fullmakt.

Våra kontaktvägar

Du kommer enklast i kontakt med oss via vår kontaksida. Om du redan är kund hos oss kan du även skriva till oss via funktionen Ställ en fråga, där du först identifierar dig med BankID.

Om du har generella frågor om Telia som företag kan du kontakta oss via teliainfo@telia.se, så återkommer vi så snart vi kan.