Uppstart, inget fel utan RGW

  1. Starta om din tv-box

    Det gör du genom att dra ur strömkabeln och stoppa in den på nytt.

  2. Kontrollera att nätverkskabeln mellan modemet och tv-boxen sitter i ordentligt

    Nätverkskabeln ska sitta i Port 2 på modemet.

  3. Kontrollera att utrustningen du har kopplat in kommer från Telia

    Detta krävs för att tv-tjänsten från oss ska fungera. 

  4. Prova en annan nätverkskabel mellan modem och tv-box

    Detta för att utesluta att felet ligger i kabeln. 

  5. Fabriksåterställ din tv-box

    Läs vår guide för att se hur du gör detta.

    När fabriksåterställningen är klar behöver du ange din identifikations- och kontrollkod igen för att kunna logga in. Du hittar koderna i det brev du fick när du beställde tjänsten eller genom att logga in på Mitt Telia.

Spara eller dela den här guiden

Ange din e-post så mailar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.emailStatusMessage}}

Ange ditt mobilnummer så skickar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.smsStatusMessage}}

SÖK SUPPORT