Uppstart, inget fel utan RGW

  1. Kontrollera nätverkskabeln

    Kontrollera att nätverkskabeln mellan modemet och tv-boxen sitter i ordentligt. Nätverkskabeln ska sitta i Port 2 på modemet.

  2. Kontrollera att utrustningen du har kopplat in kommer från Telia

    Detta krävs för att tv-tjänsten från oss ska fungera. 

  3. Prova en annan nätverkskabel mellan modem och tv-box

    Detta för att utesluta att felet ligger i kabeln. 

  4. Fabriksåterställ din tv-box

    Läs vår guide för att se hur du gör detta.

    När fabriksåterställningen är klar behöver du ange din identifikations- och kontrollkod igen för att kunna logga in. Du hittar koderna i det brev du fick när du beställde tjänsten eller genom att logga in på Mitt Telia.

Spara eller dela den här guiden

Ange din e-post så mejlar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.emailStatusMessage}}

Ange ditt mobilnummer så skickar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.smsStatusMessage}}

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Klar

Tack för ditt bidrag!

SÖK SUPPORT