Uppstart, ingen IP utan RGW

  1. Kontrollera att lampan märkt LAN 2 lyser på din bredbandsswitch

    Om den inte lyser sitter inte nätverkskabeln mellan bredbandsswitchen och tv-boxen i ordentligt. Prova då en annan nätverkskabel.

  2. Starta om din tv-box

    Det gör du genom att dra ur strömsladden till boxen och sedan stoppa in den igen.

  3. Gör en fabriksåterställning av tv-boxen

    Läs vår guide för att se hur du gör detta.

    När fabriksåterställningen är klar behöver du ange din identifikations- och kontrollkod igen för att kunna logga in. Du hittar koderna i det brev du fick när du beställde tjänsten eller genom att logga in på Mitt Telia.

Spara eller dela den här guiden

Ange din e-post så mejlar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.emailStatusMessage}}

Ange ditt mobilnummer så skickar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.smsStatusMessage}}

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Klar

Tack för ditt bidrag!

SÖK SUPPORT