Inget fel TG 784/787

  1. Kontrollera brandväggsinställningar

    Felaktiga brandväggsinställningar kan blockera datatrafik. Brandväggar uppdateras ofta regelbundet och det kan därför skett förändringar utan att du aktivt ändrat något.

    Du kan också tillfälligt prova att inaktivera din brandvägg. Tänk dock på att det alltid innebär en större risk att surfa utan brandvägg.

  2. Gör en fabriksåterställning av din router

    Detta gör du genom att hålla inne resetknappen tills dess att routern slocknar. Använd ett tunt föremål såsom en penna eller ett gem för att komma åt knappen. Du kan därefter behöva avvakta upp till 30 minuter innan alla dina bredbandstjänster är klara att användas.

    OBS! Tänk på att eventuella inställningar du ändrat i routern kommer att försvinna vid fabriksåterställningen.

  3. Anslut en annan dator till din router

    Om det fungerar ligger felet i din dator. Du är i så fall välkommen att kontakta vår premiumsupport.

SÖK SUPPORT