Inget fel TG 784/787

  1. Byt nätverkskabel mellan din router och dator

    Testa om det blir bättre om du byter nätverkskabel, den du har kanske är trasig eller gammal.
     

  2. Gör en fabriksåterställning av din router

    Detta gör du genom att hålla inne resetknappen på routerns vänstra kortsida, tills dess att routern slocknar. Använd ett tunt föremål såsom en penna eller ett gem för att komma åt knappen. Du kan därefter behöva avvakta upp till 30 minuter innan alla dina bredbandtjänster är klara att användas.

    OBS! Tänk på att eventuella inställningar du ändrat i routern kommer att försvinna vid fabriksåterställningen.

  3. Har du möjlighet att prova med en annan dator?

    Om du har en annan dator kan det vara värt att testa med den. Skulle det fungera med den, så ligger nog felet i din första dator.
     

Spara eller dela den här guiden

Ange din e-post så mailar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.emailStatusMessage}}

Ange ditt mobilnummer så skickar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.smsStatusMessage}}

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Tack för ditt bidrag!

SÖK SUPPORT