Felmeddelande: ”Du saknar inspelningsbar tv-box”
Om du får upp meddelandet beror det på en av tre saker:
1. Du har boxen Arris VIP 4302 (se modellnamn på undersidan av boxen) med DVR-One (separat hårddisk) där kontakten dem emellan har brutits.
2. Du har en annan modell av inspelningsbar box med inbyggd disk där själva hårddisken har tappat kontakten med resten av boxen.
3. Din box saknar inspelningsfunktionen.
- Om du har Arris VIP 4302
Kontrollera att USB-kabeln mellan boxen och disken sitter i ordentligt. Starta om boxen. Testa med en annan USB-kabel. Starta om boxen igen. Om problemen kvarstår ber vi dig att ringa oss på 90 200.
- Om du har en annan modell av inspelningsbar box
Börja med att starta om boxen. Om problemen kvarstår kan du göra en fabriksåterställning av boxen. Ditt inspelade material kommer inte att försvinna när du gör detta. Om det fortfarande inte fungerar ber vi dig att ringa oss på 90 200.