Kontrollera ditt bredbandKontrollera att ditt bredband inte berörs av aktuella driftstörningar. Felsök ditt bredband med hjälp av vår automatiska felsökare.
Prova om ljudet funkar på någon annan tv-kanalOm ljudet inte är bättre på en annan kanal, kontrollera att hdmi-kabeln (eller scart-kabeln) sitter i både tv-boxen och tv:n. Använd bara de kablar som ingick i paketet.
Starta omStarta om routern eller medieomvandlaren och därefter tv-boxen. Du startar om tv-boxen genom att dra ut sladden, vänta några sekunder och sätta i den igen.
Testa med en annan nätverkskabelTesta med en annan nätverkskabel mellan tv-boxen och modemet, routern eller medieomvandlaren.
Koppla ur tvnOm du har en trådlös tv inkopplad, koppla ur den och använd istället en nätverkskabel mellan modemet, routern eller medieomvandlare och tv-boxen.
Gör en fabriksåterställningOm du har en trådlös router, gör en fabriksåterställning av den. Obs! Har du ändrat inställningar i din router kommer dessa att gå förlorade vid en fabriksåterställning.