Bildstörningar, inget fel TG 799

  1. Starta om din tv-box

    Det gör du genom att dra ur strömkabeln och stoppa in den på nytt.

  2. Byt nätverkskabel mellan routern och tv-boxen

    Detta för att utesluta att felet ligger i kabeln.

  3. Koppla tv-boxen till en annan port på din router

    Vilken som helst av de gula portarna ska fungera.

  4. Prova en annan kabel mellan tv-boxen och din tv

    Du kan antingen koppla in en scartkabel eller en HDMI-kabel mellan box och tv.

  5. Gör en fabriksåterställning av din tv-box

    Läs vår guide för att se hur du gör detta.

    När fabriksåterställningen är klar behöver du ange din identifikations- och kontrollkod igen för att kunna logga in. Du hittar koderna i det brev du fick när du beställde tjänsten eller genom att logga in på Mitt Telia.

Spara eller dela den här guiden

Ange din e-post så mejlar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.emailStatusMessage}}

Ange ditt mobilnummer så skickar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.smsStatusMessage}}

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Klar

Tack för ditt bidrag!

SÖK SUPPORT