Felmeddelande efter borttagning av profil på en iOS-enhet

Får du ett felmeddelande när du är nära en av våra wifi-zoner betyder det att du antagligen tagit bort wifi-profilen från just den enheten. Profilen ligger ändå kvar i appens inställningar och du kan följa guiden nedan för att ta bort den helt.

  1. Ta bort profilen genom att gå in på aktiverade enheter i appen, tryck på Ändra och sedan på ta bort-ikonen. Profilen på din enhet har nu deaktiverats och du kan använda upp platsen du har på en annan enhet.

  2. För att helt och hållet ta bort profilen från din enhet så måste du gå in i enhetens inställningar. Tryck på allmänt.

  3. Gå nästan längst ner i allmänt och tryck på Profil.

  4. Tryck på Telia wifi: Telia wifi1x

  5. Tryck på Radera profil. Din profil ska nu vara helt borttagen från den aktuella enheten.

Spara eller dela den här guiden

Ange din e-post så mailar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.emailStatusMessage}}

Ange ditt mobilnummer så skickar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.smsStatusMessage}}

SÖK SUPPORT