
Innan du lämnar in din enhet för service
- Säkerhetskopiera din data.
- Stäng av Hitta min iPhone/iPad
- Om du har Telia Försäkring - registrera försäkringsärende

Följ ditt serviceärende
Har du lämnat in en enhet för service och undrar hur det går? Logga in i vår serviceportal med ditt ordernummer och efternamn och följ ärendet i realtid.
Våra servicecenter
I våra servicecenter får du hjälp direkt över disk.
Stockholm: Rörstrandsgatan 39
Göteborg: Drottninggatan 2
Sundsvall: Birsta City
Örebro: Marieberg Galleria
Har du inte möjlighet att besöka våra servicecenter? Kom till din lokala Telia-butik eller registrera ditt ärende online för att skicka in din enhet.
Kontakta oss
Telia Care & Repair Kundsupport når du på 020 41 22 00 eller info-carerepair@telia.se.
För att följa ditt serviceärende genom att logga in i serviceportalen.
Företagsinformation
We Care and Repair Nordic AB
556989-3679
Rörstrandsgatan 39b
113 41 Stockholm
Frågor och svar
-
Jag har inte Telia - kan jag få hjälp ändå?
-
Kan jag förlänga mitt abonnemang hos Telia Care & Repair?
-
Kan jag få hjälp med annat än service av mobiltelefon, iPad och Mac hos Telia Care & Repair?
-
Behöver jag boka tid?
-
Hur får jag ett kostnadsförslag?
-
Vad ska jag tänka på innan jag lämnar in min enhet?
-
Vad ska jag tänka på när jag hämtar ut min enhet från service?
-
Kan någon annan hämta ut min enhet åt mig?
-
Jag behöver hjälp med mitt Apple ID - till exempel att stänga av Hitta min iPhone eller att byta lösenord.
-
Hur mår egentligen batteriet i min iPhone?
-
Hur hittar jag serie- och IMEI-numret på min iPhone?