Utbetalningskort från Telia

Du har flera alternativ att välja mellan om du har fått ett utbetalningskort från oss.

  • Lämna in avin till din bank och få summan insatt på ditt konto.
     
  • Lös in avin på något av de angivna utlämningsställena.
     
  • Skicka tillbaka avin till oss i ett kuvert tillsammans med din banks clearingnummer och ditt kontonummer så sätter vi in pengarna. OBS! Detta kan du göra även om avin har förfallit.
    Avin adresseras till: Telia Sverige AB, Återbetalningar, Box 1264, 62123 Visby.
     
  • Du kan också välja att skänka pengarna till välgörenhet. Vi samarbetar med Friends och Childhood. Väljer du detta alternativ – kontakta oss via telefon, e-post eller chatt. Vi förmedlar ett tackbrev från den organisation du väljer att stödja som bekräftelse på din gåva. OBS! Detta kan du göra även om avin har förfallit.

Spara eller dela den här guiden

Ange din e-post så mejlar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.emailStatusMessage}}

Ange ditt mobilnummer så skickar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.smsStatusMessage}}

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Klar

Tack för ditt bidrag!

SÖK SUPPORT