Utbetalningskort från Telia

Du har flera alternativ att välja mellan om du har fått ett utbetalningskort från oss.

På Mitt Telia

Logga in på Mitt Telia så kan du ansöka om återbetalning av innestående kredit:

  • Om du via text på en kreditfaktura blivit hänvisad till detta formulär, eller
  • Om du har varit i kontakt med oss och fått veta att du har pengar tillgodo, eller
  • Om du har en utbetalningsavi som förfallit

Andra tillvägagångssätt

  • Lämna in avin till din bank och få summan insatt på ditt konto.
  • Lös in avin på något av de angivna utlämningsställena.
  • Skicka tillbaka avin till oss i ett kuvert tillsammans med din banks clearingnummer och ditt kontonummer så sätter vi in pengarna OBS! Detta kan du göra även om avin har förfallit.
    Avin adresseras till: TeliaSonera Sverige AB, Återbetalningar, Box 1264, 62123 Visby.
  • Du kan också välja att skänka pengarna till välgörenhet. Vi samarbetar med Friends och Childhood. Väljer du detta alternativ – kontakta oss via telefon, e-post eller chatt. Vi förmedlar som bekräftelse på din gåva ett tackbrev från den organisation du väljer att stödja. OBS! Detta kan du göra även om avin har förfallit.

Spara eller dela den här guiden

Ange din e-post så mailar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.emailStatusMessage}}

Ange ditt mobilnummer så skickar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.smsStatusMessage}}

SÖK SUPPORT