För att se hur lång bindningstid du har kvar på ditt abonnemang kan du logga in på Mitt Telia. Antingen på webben eller i appen.
För att se hur lång uppsägningstid du har kvar på ditt abonnemang kan du logga in på Mitt Telia. Antingen på webben eller i appen.
För att avsluta ett abonnemang behöver du kontakta kundtjänst via telefonnummer 90 200.
Fristående kanalpaket kan du avsluta via Mitt Telia. Vill du säga upp hela tv-tjänsten så måste du kontakta kundtjänst, du hittar mer information här hur du kan komma i kontakt med oss.Har du ett tv- och streamingpaket har du möjlighet att pausa det upp till tre månader per år. T.ex. om du vill göra ett uppehåll och komma igång automatiskt när säsongen börjar igen. Du kan administrera detta via Mitt Telia, har du endast ett aktivt tv-paket behöver du kontakta kundservice.
När en person avlidit kan du som anhörig avsluta både abonnemang och tjänster åt dödsboet via vårt avslutsformulär.