Samtal från Telia om behandling av trafikdata

Under oktober och november kommer Telia att kontakta utvalda kunder via automatiska telefonsamtal, sms och e-post med anledning av nya krav rörande hantering av dina data.

I och med att dataskyddsdirektivet GDPR nyligen trätt i kraft behöver vi ditt samtycke för att kunna fortsätta använda trafikdata som vi använder för att ge dig relevanta erbjudanden och förbättrade tjänster.

Den 9–18 oktober ringer Telia därför upp utvalda kunder för att be om ditt godkännande.

Om du ger ditt godkännande kan vi bli mer relevanta så vi ger dig bättre och mer personliga erbjudanden, samt förbättra våra tjänster och nät så att du får ut ännu mer av oss.

Här kan du läsa mer om GDPR och vad det innebär att ge ditt samtycke och du kan även lämna ditt godkännande direkt inne på Mitt Telia.

Hur gör jag om jag inte vill ge mitt godkännande?

Om du inte vill ge ditt godkännande så kan du bara bortse från kommunikationen, då kommer vi inte att behandla din trafikdata för att ge dig relevanta erbjudanden och förbättrade tjänster.

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Klar

Tack för ditt bidrag!

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Klar

Tack för ditt bidrag!

close information navigation-arrow-down navigation-arrow-right panic playbutton svg-icon-arrow-down svg-icon-arrow-up ; svg-icon-checkmark