Telia får utmärkelsen Trygg Kundkontakt 2018

Att du som kund ska känna dig trygg hos oss är viktigt för oss på Telia. Därför är vi väldigt glada över att återigen ha fått utmärkelsen Trygg Kundkontakt 2018.

Trygg Kundkontakt är en kvalitetsstämpel från bransch- och intresseföreningen Kontakta, som samlar företag som arbetar med kundservice och försäljning. Kontakta arbetar för att öka svenska kunders och konsumenters trygghet, och göra det enklare för allmänheten att veta att ett företag är seriöst.

Trygg Kundkontakt bekräftar att företaget följer svensk lagstiftning när det gäller praxis och god sed i kontakten med konsumenterna och i verksamheten i allmänhet. För att stämplas med Trygg Kundkontakt behöver företaget också erbjuda schyssta arbetsvillkor och god arbetsmiljö, och minst en person ska ha genomgått Kontaktas medlemsutbildning.
 

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Klar

Tack för ditt bidrag!

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Klar

Tack för ditt bidrag!

close information navigation-arrow-down navigation-arrow-right panic playbutton svg-icon-arrow-down svg-icon-arrow-up ; svg-icon-checkmark