Se era tjänster i MyBusiness
I MyBusiness kan du felsöka, skapa supportärenden, hantera fakturor och följa dina beställningar. Allt på en och samma plats.
Visar 45 guider
I den här guiden visar vi hur du enkelt kan öppna ett huvudnummer för nummervisning via webbgränssnittet i Telia Smart Connect. Särskilt användbart för dig som vill ge växelns användare möjlighet att använda ett fastnätsnummer som visningsnummer.
Lägg in en vidarekoppling, ange din tillgänglighetsstatus eller överför inkommande samtal med appen för Touchpoint Plus. I den här guiden visar vi hur du som användare snabbt kommer igång med Touchpoint Plus-appen. Följ våra steg-för-steg instruktioner för att enkelt hantera dina samtal och inställningar direkt i din mobil.
Genom att anpassa din aktivitetsstatus och hänvisning kan du välja om inkommande samtal ska vidarekopplas eller mötas av ett besked när du inte är tillgänglig. I den här guiden beskriver vi hur du enkelt ställer in din tillgänglighet i Touchpoint Plus-appen.
I MyBusiness kan du felsöka, skapa supportärenden, hantera fakturor och följa dina beställningar. Allt på en och samma plats.
Få de senaste uppdateringarna om nätverksstatus. Här kan du spåra och övervaka eventuella störningar i ditt område, i realtid.
Behöver du tillfällig eller löpande IT-support? Våra IT-experter hjälper till med allt från cybersäkerhet till Microsoft 365.
Om du inte hittar det du söker, kan du slå en signal till oss istället. Vi finns här och svarar på dina frågor måndag till fredag klockan 08–18.