Faktura efter uppsägning

Vad händer med min faktura?

Har du beställt uppsägning av ditt abonnemang avslutas det en månad från dagen du kontaktar oss alternativt när din bindningstid tagit slut. Då fakturan i vissa fall redan kan ha skapats innan din uppsägning går igenom så kan fakturan sträcka sig längre än datumet för uppsägning.

Alla dina kostnader kommer att korrigeras automatiskt och du behöver inte kontakta oss. Betala de fakturor du fått hem så kommer allt justeras på sista fakturan.

När kommer min sista faktura?

Slutfakturan skapas i samband med att uppsägningen går igenom och kommer hem till dig ungefär 14 dagar efter dina tjänster stängts ner.

Om jag betalt för mycket, hur får jag tillbaka pengarna?

Om du har ett aktivt autogirokonto eller är registrerad i Swedbanks kontoregister sätter vi in pengarna på ditt konto ungefär fjorton dagar efter att din tjänst/tjänster stängts ner.

Har du inte autogiro eller är registrerad i Swedbanks kontoregister, sker återbetalningen genom utbetalningskort fjorton dagar efter att din tjänst/tjänster stängts ner.

Spara eller dela den här guiden

Ange din e-post så mejlar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.emailStatusMessage}}

Ange ditt mobilnummer så skickar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.smsStatusMessage}}

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Klar

Tack för ditt bidrag!

SÖK SUPPORT