Kundombudsman

Vi på Telia jobbar för att du som kund skall få en bra kundupplevelse.

Har vi inte levt upp till din förväntan ber vi dig i första hand att kontakta vår kundservice som gärna ser över ärendet på nytt: www.telia.se/kontakt

Är du fortfarande inte nöjd, eller vill lämna synpunkter så är du välkommen att kontakta vår Kundombudsman. Det gör du via formuläret nedan. 

Glöm inte ange ditt kundnummer/personnummer eller organisationsnummer så återkommer vi till dig inom kort.

Meddelande till Telias kundombudsman

{{questionSentText}}

{{questionSentDescription}}

{{followProgressText}}{{responseLink}}

{{questionCategoryText}}
{{category}}
{{questionIdText}}
{{resopnseNumber}}
{{field.title}}
{{field.value}}

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Klar

Tack för ditt bidrag!

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Klar

Tack för ditt bidrag!