Telias kundombud

Vi på Telia jobbar för att du som kund skall få en bra kundupplevelse hos oss.
 

Har vi inte levt upp till din förväntan ber vi dig i första hand att kontakta vår kundservice som gärna vill se över ärendet på nytt: www.telia.se/kontakt

Är du fortfarande inte nöjd, eller vill lämna synpunkter är du välkommen att kontakta våra kundombud. Det gör du via formuläret nedan. 

 

För att kunna hjälpa dig behöver kundombuden ditt kundnummer/personnummer/organisationsnummer samt datum för senaste kontakt. Om avtalet står på en annan kund behöver du skicka med en underskriven fullmakt. Vi ser då över ditt ärende på nytt och gör en ny bedömning samt återkopplar till dig.
 

Är ärendet av brådskande karaktär eller om du tidigare inte varit i kontakt med vår Kundservice ber vi dig kontakta vår Kundservice för snabbare hantering.
 

Under större helger kan handläggningstiden vara längre.

Meddelande till Telias kundombud

{{questionSentText}}

{{questionSentDescription}}

{{followProgressText}}{{responseLink}}

{{questionCategoryText}}
{{category}}
{{questionIdText}}
{{resopnseNumber}}
{{field.title}}
{{field.value}}