Saknade kanaler/undertexter i Telia Play

Om du saknar kanaler eller playtjänster

Logga in på Mitt Telia för att se vilka kanaler och playtjänster du har rätt till i enlighet med det tv-paket du har köpt. Om du inte kan komma åt en specifik kanal eller playtjänst som ingår i det tv-paket du har köpt kontaktar du vår support.

Är kanalerna nybeställda kan det ta några minuter innan kanalerna finns tillgängliga, prova att logga ut och logga in igen efter en stund.

Om textning inte fungerar

Klicka på skiftnyckeln nere till höger i spelaren för att få upp valbara alternativ. Under rubriken Undertexter hittar du de valbara alternativen.

Notera att det kan vara så att visst innehåll inte är textat från innehållsleverantören. Detta framgår då i detaljinformationen för varje program/film, alternativt att det inte går att välja undertext.

Spara eller dela den här guiden

Ange din e-post så mejlar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.emailStatusMessage}}

Ange ditt mobilnummer så skickar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.smsStatusMessage}}

SÖK SUPPORT