Påminnelse på fakturan

En påminnelse skickas ut om du inte har betalat din faktura senast på förfallodagen.

Mitt Telia kan du se betalstatus för dina fakturor.

Om du har missat att betala din faktura i tid skickar vi ut en påminnelse.

Tror du att fakturan redan är betald? Kontrollera din betalning via internet/telefon så att du har angett rätt summa, rätt OCR-nummer och att betalningen har gått till rätt kontonummer.

Är uppgifterna korrekta och betalningen har genomförts de närmaste dagarna kan du bortse från påminnelsen.

I annat fall ber vi dig betala fakturan innan påminnelsens förfallodag för att undvika inkassokrav.

 

Spara eller dela den här guiden

Ange din e-post så mailar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.emailStatusMessage}}

Ange ditt mobilnummer så skickar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.smsStatusMessage}}

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Tack för ditt bidrag!

SÖK SUPPORT