Öppning av stängt abonnemang

Om ditt abonnemang har blivit stängt (så att du inte kan ringa) på grund av obetald faktura kan du begära en snabbare öppning, förtursöppning, så snart du har betalat inkassokravet.

Begär förtursöppning via sms (fungerar från vilken mobil som helst men inte den som blivit stängd): Skriv OPEN följt av ditt fakturanummer. Skicka till 713 70.

Öppettiderna är vardagar 08-17 och din begäran kommer att hanteras inom 8 arbetstimmar.

eller

Kontakta oss.

Kostnaden för öppningen (320 kr) debiteras på din nästa faktura.

För andra frågor rörande inkasso kan du kontakta Sergel via www.sergel.se eller per telefon 0771-310200.

Spara eller dela den här guiden

Ange din e-post så mejlar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.emailStatusMessage}}

Ange ditt mobilnummer så skickar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.smsStatusMessage}}

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Klar

Tack för ditt bidrag!

SÖK SUPPORT