Information: Vi använder cookies för att ge dig bästa möjliga upplevelse. Fortsätter du använda webbplatsen accepterar du att cookies används. Läs mer
navigation-profile navigation-search navigation-menu navigation-services navigation-mail navigation-mail navigation-laddarefill navigation-forum navigation-close navigation-plus navigation-minus navigation-chevron-right navigation-newspaper heart telia-logo-reverted global-level-alert-warning global-level-alert-information icon_twitter_footer

Restaurangen som sätter fokus på mobilen

Publicerad: 2014-05-20 10:15 | Taggar: Så har andra gjort med Telias lösningar, Sakernas internet

För Harrys är tekniken med hela tiden. Restaurangupplevelsen börjar redan när gästen bokar bord via mobilen och fortsätter under och efter besöket.

Harrys har 40 restauranger över hela Sverige, alla med internet tillgängligt för gästerna. – Vi vill maximera kundupplevelsen. Därför har vi utvecklat ett koncept där mobilen är i centrum, säger vd Niclas Möller.

Mobilen en del av upplevelsen
För Niclas Möller är det a och o att gästen ska ha en bra upplevelse från bordsbokningen i telefonen tills man lämnar restaurangen.

För att lyckas jobbar man med appar, lojalitetsanknytande aktiviteter och säkrare och snabbare betalningar. Under våren har en ny quizapp tagits fram.
– Det finns en massa utvecklingsgrejer som den här nya plattformen ger oss och den ger oss också möjlighet att utveckla de befintliga koncept vi har, säger Niclas Möller.
 

 

 

Tillbaka till nyhetsbrevet >>

Prenumerera på nyhetsbrevet

Få det senaste om trender, teknik och digitalt i din inbox.

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Tack för ditt bidrag!

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Tack för ditt bidrag!

cf-close-icon cf-add-round-icon cf-remove-round-icon cf-star-icon cf-check-icon

Chatta med Telia

För att vi ska kunna hjälpa dig snabbare ber vi dig fylla i några uppgifter. Telia kommer att spara chattkonversationen i 60 dagar.

Vill du spara din historik?

För att få historiken skickad till dig fyll i din mejladress.
Toggla chat
arrow-down arrow-up Telias Twitter Telias blogg Telias YouTube Telias Facebook Telias LinkedIn telia-logo close information navigation-arrow-down navigation-arrow-right panic playbutton