Touchpoint

Mobil växel för ditt företag.

Man kollar ner i mobil

Vad kostar ett missat samtal?

Klickar du bort inkommande samtal när du sitter i viktiga möten? Eller låter du signalerna gå fram utan att svara? Ett missat samtal kan innebära en missnöjd kund. Ibland även en missad affär. Här är din mobilväxel för en mer professionell samtalshantering.

  • Användarvänlig app

    Enkel att förstå och lätt att använda.

  • Flexibel och anpassningsbar

    Skräddarsy din mobilväxel efter dina behov.

  • Flera tilläggsfunktioner

    För en optimal hantering av dina inkommande samtal.

Halva priset i sex månader

Nya och befintliga kunder med Telia Jobbmobil 50 GB, Obegränsad eller Obegränsad Plus får Touchpoint för halva priset i 6 månader. Gäller t.o.m. 19 november.

Grundfunktioner i Touchpoint

En svarsgrupp

Alla kan hjälpas åt att ta samtal. Välkomstbesked, schemastyrning, röstbrevlåda och kö. Upp till fem köplatser ingår.

Fria samtal inom företaget

Samtal mellan era användare är kostnadsfria inom Sverige.

Överflyttning av samtal

Med mobilappen är det enkelt för alla att flytta ett pågående samtal till en tillgänglig kollega.

Röstbrevlåda

Ingår till alla användare och svarsgrupper. Som ni lätt kan se och lyssna av via appen. Avisering kan göras som sms.

Mobilapp

Hantera hänvisning, samtalgrupper, koppla samtal och mycket mer – direkt i appen.

Adminwebb

Hantera öppettider, välkomstmeddelanden, hantera svarsgrupper och mycket mer i adminwebben.

Tilläggsfunktioner i Touchpoint

Hänvisning och linjestatus

Den som ringer in får besked om varför samtalet inte besvaras. Linjestatus visar om kollegan är upptagen i samtal eller ledig och du kan även se hänvisning. Ni väljer om hänvisningen ska gälla för både fast- och mobilnummer.

Fastnummer och extranummer

Ger lokal närvaro med ett lokalt fastnummer. Hänvisning kan riktas mot ett fastnummer eller ett mobilnummer vid behov. Ni har även möjlighet att lägga till ytterligare ett fast eller mobilt nummer som inte är kopplat till en person eller grupp.

Softphone och telefoniststöd i dator

Ring och ta emot samtal i ett gränssnitt i din dator med flera funktioner för att till exempel koppla samtal. Finns även som telefoniststöd för den som kopplar mycket samtal.

Fastnummer till svarsgrupp eller menystyrning

Byt svarsgruppens mobilnummer mot ett fastnummer. Ett lokalt fast nummer kan till exempel vara en viktig del av marknadsföringen.

Samtalsstatistik

Samtalsstatistik för svarsgrupper och användare. Kan presenteras i grafer eller tabeller och kan även exporteras. Vid behov finns ytterligare tilläggstjänst för utökad samtalsstatistik.

Konferens

Ger alla möjlighet att enkelt skapa telefonmöten direkt i Touchpoint-appen.

Per Jörgensen, grundare Bolaget mäklarbyrå och företagskund hus Telia.
Ett missat samtal kan vara en missad affär. Därför måste det alltid finnas någon hos oss som kan svara.
– Per Jörgensen, grundare Bolaget mäklarbyrå.

Vill du veta mer om Telia Touchpoint?

Prata med en rådgivare idag.

En växel gör att ni kan ge bättre service till era kunder. Ni kan till exempel skapa menyval, så att kunderna snabbare kan komma fram till rätt personer med sitt ärende. Man kan även ha en svarsgrupp där flera personer kan hjälpa till att svara på frågor om ett specifikt område. Skulle kunden råka hamna fel är det enkelt att koppla samtalet till rätt person.

Boka gärna upp en kostnadsfri rådgivning så går vi igenom just era behov och hittar den lösning som passar er bäst.