Från kanalfokus till kundresa
Telia Connect2Customers 2016
Låt dig inspireras igen
Välkommen till eftersajten för Telia Connect2Customers 2016 som ägde rum 21 november 2016. Här kan du ta del av inspirerande material kring kundmötet samt inspelningar från dagen.
Vi hoppas att dagen gav nya insikter och nya tankar! Vill du komma i kontakt med oss är du välkommen att höra av dig till konceptansvarig för kundmötet Henrik Salomonsson på henrik.salomonsson@teliacompany.com eller 070-6226320.
Hälsningar,
Telia

Digitalisterna: Framtidens kundmöte – helt utan fluff
Försäkringskassan, Conversionista! och Telia diskuterar kundmötet med podduon Digitalisterna. Inspelning på plats på Telia Connect2Customers.
Alla klipp från Telia Connect2Customers 2016
Välkommen Telia Connect2Customers 2016 - Charlotta Rehman, chef företagsaffären Telia Sverige
Keynote Oke Eleazu, Think Outside In!
Författaren, rådgivaren och keynote-talaren Oke Eleazu, tidigare strategiansvarig för kundupplevelser på Sainsbury’s, delar med sig av insikter och erfarenheter från att bygga en kundcentrisk företagskultur. Hålls på engelska.
Telia – Framtidens kundmöte
Tommy Jarnemark, digitalchef på Telia, ger en inblick i nyckelegenskaperna hos framtidens kundmöte, lyfter de hetaste insikterna från Telias nyligen lanserade rapport på ämnet och delar med sig av erfarenheter från Telias egen transformation av kundmötet.
Försäkringskassan – konvertering för den som inte säljer
Anna Fors, projektägare digitala kanaler, beskriver hur Försäkringskassan jobbar med målgruppsanpassning, kundresor och konvertering med syfte att skapa värde för kunderna i varje kontaktpunkt i kundresan. Här får vi konkreta råd om lämpliga mätmetoder och mycket mer.
Telia - Artificiell intelligens och virtuella agenter: så påverkas kundmötet
Mathias Johansson, senior manager på Telia, guidar oss inom områden som AI, cognitive computing, virtuella assistenter och knowledge workers i sammanhanget av dagens och morgondagens kundresor.
Telia - så skapar du en sammanhängande kundresa: Nyheter i Telia CallGuide.
Hur skapas en sammanhängande kundresa över flera kanaler? Vilka metoder kan användas för kundmötet online? Hur kan nyheterna i Telia CallGuide få det att hända? Inspireras av Hans Nahringbauer, produktchef på Telia.
Trygg-Hansa – hur skapar vi digitala värden för kunden i en sällanköpsvärld?
Trygg-Hansas kunder inleder oftast en kontakt med att googla ”TryggHansa telefonnummer” – trots att moderna digitala plattformar för självbetjäning finns på plats. Emil Stolt, digitalchef på Trygg-Hansa, delar med sig av erfarenheter från att digitalisera kundresan.
Keynote John Ekman, Conversionista!
John Ekman, är Sveriges främsta auktoritet på konvertering och en färgstark karaktär i det digitala Sverige. John delar ut smockor och rosor till höger och vänster när han dissekerar den senaste trenden "Customer Journey mapping" .

Rapport
Framtidens kundmöte är sömlöst, personligt och i tid.
Läs den senaste rapporten om drivkrafterna bakom transformationen av kundmötet och vilka möjligheter de skapar för att leverera kundupplevelse.