FRÅN KANALFOKUS
TILL KUNDRESA

LÅT DIG INSPIRERAS IGEN

DIGITALISTERNA: FRAMTIDENS KUNDMÖTE – HELT UTAN FLUFF

ALLA KLIPP FRÅN TELIA CONNECT2CUSTOMERS 2016

Välkommen Telia Connect2Customers 2016 - Charlotta Rehman, chef företagsaffären Telia Sverige

Keynote Oke Eleazu, Think Outside In!

Telia - Framtidens kundmöte

Försäkringskassan – konvertering för den som inte säljer

Telia - Artificiell intelligens och virtuella agenter: så påverkas kundmötet

Telia - så skapar du en sammanhängande kundresa: Nyheter i Telia CallGuide.

Trygg-Hansa – hur skapar vi digitala värden för kunden i en sällanköpsvärld?

Keynote John Ekman, Conversionista!

Rapport

Framtidens kundmöte är sömlöst, personligt och i tid.

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Klar

Tack för ditt bidrag!

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Klar

Tack för ditt bidrag!

close information navigation-arrow-down navigation-arrow-right panic playbutton svg-icon-arrow-down svg-icon-arrow-up svg-icon-checkmark