Vad innebär detta för mig?
Som hyresgäst hos Torsby Bostäder har du tv-tjänsten Tv & Streaming Bas och Bredband 100/100 från juni 2022.
Då är det Telia du kontaktar när du har frågor eller behöver support kring dina tv- och bredbandstjänster.
Du når oss på telefon 020-20 20 70 eller besök någon av våra butiker.
Viktigt! För att du ska kunna fortsätta titta på tv ska du aktivera din tv-tjänst via den lila knappen nedanför. Du aktiverar även bredband här.
Frågor och svar
-
Varför händer detta?
-
Vad är det för skillnad mellan Tv & Streaming Bas och Lagom?
-
Jag vill ha samma kanaler som i Lagom, hur gör jag?
-
Hur ser jag om min tv-box redan är aktiverad?
-
Jag har bredband sen tidigare, nu kommer det ingå, vad innebär det för mig?
-
Jag har bredband med bindningstid, nu kommer det ingå, behöver jag fortsätta att betala tills bindningstidens slut?
-
Jag har en högre hastighet på bredband än vad som kommer att ingå i boendet, vad innebär det för mig?
-
Jag har inte Telias bredband sen tidigare, hur kommer jag igång?
-
Det är en annan person än jag som står på abonnemanget, hur kommer jag igång?
-
Jag har köpt fler tv-kanaler i Tv & Streaming Stor, vad händer nu när Tv & Streaming Bas kommer att ingå istället?
-
Hur aktiverar jag min tv-tjänst? Hur får jag nya koder?
-
Var hittar jag mitt lägenhetsnummer?
-
Varför ser det ut som att jag beställt en ny tv-tjänst i bekräftelsen efter aktivering?
-
Behöver jag byta tv-box när jag aktiverat?
-
Hur loggar jag in i min tv-box med mina nya koder?
-
Vad är Telia Play och hur aktiverar jag det?
-
Jag glömde att aktivera min tv-tjänst innan sista datum och min tv fungerar inte. Vad gör jag?
-
Jag kommer att flytta in inom kort, hur säkrar jag att tv och bredband fungerar så snart jag flyttar in?
-
Jag är nyinflyttad och min tv fungerar inte. Vad gör jag?
-
Var vänder jag mig om jag har frågor?