Genesys Cloud
En världsledande kontaktcentertjänst i molnet att utveckla företagets kundservice med idag och i framtiden.
Samla alla kontaktkanaler och verktyg i en tjänst, i ett webbgränssnitt.
Kundtjänst i trygga händer med certifieringar och imponerande driftstatistik.
Flexibel för alla företag med integrationer och öppna gränssnitt.
Fyll i dina kontaktuppgifter så kontaktar vi dig så snart som möjligt.
Detta alternativ lämpar sig för kundservice via telefon. Här ingår generöst med kapacitet för talsvar, datalagring (röstinspelning), återuppringning (callback) och API:er för olika integrationer mot externa system.
Bland funktionerna finns:
Telefonsamtal
Återuppringning
Telemarketingkampanjer
Inspelning
Växelfunktioner
Talsvar med möjlighet att bygga voice bots och andra integrationer
Realtidsövervakning och statistik
AI-baserad styrning respektive agentstöd under och efter kunddialog
I detta alternativ ingår allt i Genesys Cloud CX 1 men här tillkommer också möjlighet att ge kundservice via en stor mängd olika digitala kanaler (e-post, meddelandetjänster) och styra in dessa till din organisation – så kallad omnichannel. I detta alternativ ingår även ett kunskapssystem där företaget kan samla information som både kunder och anställda har hjälp av.
Bland funktionerna finns:
Allt från Genesys Cloud CX 1
E-post
Messaging (exempelvis Messenger, WhatsApp, Instagram, X)
Kunskapssystem
Möjlighet att bygga digitala botar
AI-baserad styrning, agentstöd under och efter kunddialog, samt proaktiv service på webben
I vårt mest kompletta alternativ så ingår allt i Genesys Cloud CX 1 och CX 2, och till detta läggs sedan en mängd funktioner för hantering av det viktigaste för kundservicen – er personal. Genom en sammanhängande svit av funktioner kan utbildning, utvärdering, tävlingar och schemaläggning bli en helhet som stärker engagemanget i organisationen.
Bland funktionerna finns:
Allt från Genesys Cloud CX 1 och CX 2
Bemanningsplanering
AI-baserad prognostisering för bemanningsplaneringen
AI-baserad analys för att identifiera trender, sinnesstämningar och viktiga ämnen bland alla kundärenden
Kundenkäter
Coaching
Gamification, skapa engagemang via tävlingar, topplistor, poängsamling, med mera.
I denna interaktiva demo kan du själv testa hur Genesys Cloud CX fungerar för olika roller som agent, teamledare eller administratör av tjänsten.