Touchpoint Plus

Mobil växel för ditt företag.

Kvinna arbetar utomhus med mobilt bredband.

Vad kostar ett missat samtal?

Klickar du bort inkommande samtal när du sitter i viktiga möten? Eller låter du signalerna gå fram utan att svara? Ett missat samtal kan innebära en missnöjd kund. Ibland även en missad affär. Här är din mobilväxel för en mer professionell samtalshantering.

  • ACE kontaktcenter integration

  • Privat molntjänst

  • Flexibel mellan enheter

Grundfunktioner i Touchpoint Plus

Företagskatalog

Hjälper dig att kontakta dina medarbetare via mobil, dator eller surfplatta, möjlighet att söka både på namn och kompetens.

Mobilapp

Hantera hänvisning, samtalgrupper, koppla samtal och mycket mer – direkt i appen.

Fria samtal inom företaget

Samtal mellan era användare är kostnadsfria inom Sverige.

Överflyttning av samtal

Med mobilappen är det enkelt för alla att flytta ett pågående samtal till en tillgänglig kollega.

Röstbrevlåda

Ingår till alla användare och svarsgrupper. Som ni lätt kan se och lyssna av via appen. Avisering kan göras som sms.

Adminwebb

Hantera öppettider, välkomstmeddelanden, hantera svarsgrupper och mycket mer i adminwebben.

Tilläggsfunktioner i Touchpoint Plus

Telefonistlösning eller Telia Svarsservice

Svara enkelt i applikationen och hänvisa vidare samtalen själva eller välj Telia svarsservice. Med svarsservice svarar telefonister i er telefon åt er och kopplar samtalen vidare.

Integration

Integrera enkelt med flera typer av integrationer: AD-integration, kalenderintegration och Microsoft Teams-integration, webb-API, med flera.

Inspelning

Välj om ni vill spela in samtal till och från användare. Samtalen går även att arkivera.

Samtalsstatistik

Samtalsstatistik för svarsgrupper och användare. Kan presenteras i grafer eller tabeller och kan även exporteras. Vid behov finns ytterligare tilläggstjänst för utökad samtalsstatistik.

Konferens

Ger alla möjlighet att enkelt skapa telefonmöten direkt i Touchpoint-appen.

Svarsgrupper

Med svarsgrupper kan du enkelt se antal inloggade i en svarsgrupp. Styra inkommande samtal till funktion på företaget istället för person.

Vill du veta mer om Telia Touchpoint Plus?

Prata med en rådgivare idag.

Boka gärna upp en kostnadsfri rådgivning så går vi igenom just era behov och hittar den lösning som passar er bäst.

En växel gör att ni kan ge bättre service till era kunder. Ni kan till exempel skapa menyval, så att kunderna snabbare kan komma fram till rätt personer med sitt ärende. Man kan även ha en svarsgrupp där flera personer kan hjälpa till att svara på frågor om ett specifikt område. Skulle kunden råka hamna fel är det enkelt att koppla samtalet till rätt person.

Virtuell – vid behov av anknytning i växeln

  • Anknytning i växeln

  • Kan hänvisas

  • Touchpoint Plus Web

Bas– vid behov av enkel användare

Allt i Virtuell samt:

  • Röstbrevlåda

Mobil – För den mobila användaren

Allt i Bas samt:

  • Automatisk hänvisning

  • Närvarostatus

  • Chatt

  • Agent i svarsgrupp

  • Företagskatalog

  • Touchpoint Plus app

Unified För valfriheten av terminal och samlad kommunikation

Allt i Mobil samt:

  • Touchpoint Plus Softphone