• Alltid till ett fast pris • Även kvällar och helger • Personlig service på plats

Det här kan våra tekniker hjälpa dig med

Så här går det till, steg för steg:

  • Boka online och beskriv ditt ärende. Har du problem med flera saker kan du boka extra ärenden.

  • En tekniker ringer upp dig för att stämma av kring problemet och vilken tid det passar dig att få hjälp.

  • Din tekniker löser problemet i ditt hem inom 48 timmar från att du gjort bokningen.

  • Klart! När ditt ärende är löst får du en faktura från TechBuddy.

Så säger våra kunder om Personlig Tekniker

"Snabb service och väldigt trevlig personal och otroligt kunniga. Vi fick hjälp med skrivare och tv och datorn, när allt krånglade. Ni är guld värda allihopa." 

"Killen var helt underbar. Han förklarade på bästa sätt mina frågor. Det är inte lätt för oss äldre med allt nytt med det tekniska."

"Teknikern hade ett vänligt bemötande, stort tålamod och tog sig tid att utförligt besvara våra okunniga frågor. Allt med vänlighet och tålamod. Vi är mycket, mycket nöjda!"

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Klar

Tack för ditt bidrag!

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Klar

Tack för ditt bidrag!

close information navigation-arrow-down navigation-arrow-right panic playbutton