Support

Under Support hittar du flera Supportguider som kan hjälpa dig att lösa dina problem. Här kan du också lägga en felanmälan eller ställa en fråga som rör dina produkter eller tjänster. Lägger du en felanmälan kan du sedan följa status på ditt ärende direkt i MyBusiness.

SKAPA ÄRENDE


Klicka på Support.

Klicka på Ärenden i den lila menyn.

Klicka på Skapa ärende.

Fyll i uppgifterna och beskriv ditt ärende så detaljerat som möjligt.

Klicka på Skapa.
 

STÄLL EN FRÅGA


Klicka på Support.

Klicka på Ärenden i den lila menyn.

Klicka på Ställ en fråga.

Fyll i uppgifterna och formulera din fråga så detaljerat som möjligt.

Klicka på Ställ en fråga.

SUPPORT - INSTRUKTIONSFILM

I den här instruktionsfilmen kan du se hur du gör generellt för att lägga supportärenden och skapa felanmälan i MyBusiness.

Skapa felanmälan

Hitta och se en felanmälan

Skapa en supportfråga

 

 

Spara eller dela den här guiden

Ange din e-post så mejlar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.emailStatusMessage}}

Ange ditt mobilnummer så skickar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.smsStatusMessage}}

SÖK SUPPORT