Enterprise Servicedesk - En ingång oavsett ärende
Vi lyssnar på våra kunders önskemål och för att möta dessa gör vi nu en förändring i vår organisation och satsar på att förenkla vår service för dig som kund genom att införa Enterprise Servicedesk.

Vi blir enklare att ha att göra med
Med Enterprise Servicedesk kommer du bara att ha en ingång till Telia oavsett ärende. Här hjälper vi dig med alla typer av frågor och beställningar som rör dina tjänster hos oss på Telia och du blir inte hänvisad att kontakta någon annan. Servicedesken tar ägarskap för ditt ärende och ser till att det blir löst och att du får återkoppling. Som kund behöver du varken bevaka eller påminna om ärendet.

Enklare kontaktvägar
Framöver kommer du endast behöva ett nummer för att kontakta oss med alla dina ärenden via telefon och endast en mejladress i de fall du vill kontakta oss via mail. Vi arbetar för att denna förändring skall gå så smidigt som möjligt och hoppas på din förståelse om det trots våra ansträngningar, skulle uppkomma något inkörningsproblem. Vid frågor kontakta din ordinarie supportingång hos oss på Telia.

Se alla ärenden i MyBusiness
Du kan som vanligt alltid lägga och följa dina ärenden i MyBusiness. Det gäller både ärenden som du ringt in och ärenden som du själv lagt in.
Har du inte MyBusiness kan du enkelt skapa ett konto och följa dina ärenden, se dina fakturor samt se och ändra dina abonnemang.