Problem med Netflix i tv:n

För att använda Netflix i din tv behöver du ett Netflix-konto, Telias tv-tjänst och tv-boxen Arris VIP 4302. Om du upplever problem med Netflix i din tv, gör då följande: 

Har du problem med att starta Netflix i din tv kan du behöva starta om din tv-box. Det gör du genom att dra ut strömsladden, vänta i 5 sekunder och sedan återansluta den.

Kontrollera att ditt bredband inte berörs av en aktuell driftstörning.

Var noga med att använda korrekt användarnamn och lösenord när du loggar in. Pröva dina uppgifter genom att logga in på Netflix hemsida. Där kan du även få dina inloggningsuppgifter skickade till din e-postadress.

Kontrollera att tv-boxen är ansluten till din wifi-router eller uttaget i väggen.

Generella frågor om Netflix

Har du generella frågor om ditt Netflix-konto så hittar du svar på vanliga frågor och problem här.

Spara eller dela den här guiden

Ange din e-post så mejlar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.emailStatusMessage}}

Ange ditt mobilnummer så skickar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.smsStatusMessage}}

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Klar

Tack för ditt bidrag!

SÖK SUPPORT