Information: Vi använder cookies för att ge dig bästa möjliga upplevelse. Fortsätter du använda webbplatsen accepterar du att cookies används. Läs mer

Reservera produkt i butik - hämta senare

Publicerad: 2015-11-03 10:23

Har du velat handla i en fysisk butik utan att vara där? Nu är det möjligt med Telia. Välj alternativet ”Reservera i butik” när du handlar som företagskund.

Redan tidigare har Telias företagskunder haft flera leveransalternativ när det gäller e-handel. Antingen har man fått sin produkt skickad via post eller kunnat avhämta den i butik (produkten har då skickats från lagret till den specifika butiken).

Nu tar Telia nästa steg.

Med alternativet ”Reservera i butik” bokas en produkt som redan ligger i butiken. Köper du på detta sätt kan du bara några minuter senare bege dig till butiken och hämta din vara - ingen annan kund kan hinna före till butiken och köpa den.

Så här gör du
• Gå till telia.se/foretag och fliken ”Handla”
• Sök fram din produkt
• Klicka på knappen ”Lagersaldo i Telias butiker” och välj din butik
• Om en vara finns i lager (=grön lampa) kan du reservera den. Gul lampa visar att produkten finns i butiken, men antalet är för få för att tillåta reservation. Röd lampa visar att produkten inte finns i butik.

Handla mobiltelefoner
Handla mobiltillbehör
Handla surfplattor

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Tack för ditt bidrag!

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Tack för ditt bidrag!

cf-close-icon cf-add-round-icon cf-remove-round-icon cf-star-icon cf-check-icon
close information navigation-arrow-down navigation-arrow-right panic playbutton