VÄXLAR

TOUCHPOINT

Touchpoint är perfekt för dig som vill göra det lätt att sköta kundsamtalen. Tjänsten kan du enkelt hantera i din mobil – och passar alltifrån enmansföretagaren till det mellanstora bolaget.

Chatten är öppen 08.00 – 18.00 på veckodagar.

Erbjudande

MISSA INGA VIKTIGA SAMTAL

Ett missat samtal kan vara en förlorad kund. Med Touchpoint minimerar du den risken och kan ge dina kunder ett snabbt och proffsigt bemötande. Om du är upptagen i ett annat samtal lotsas kunden vidare till rätt person, utan att behöva vänta.

Flexibel och prisvärd molntjänst
Lätt att komma igång med
Snabb service till kunden
Ingen bindningstid
Pris: 59 kr/användare

ENKEL OCH FLEXIBEL VÄXEL

Det är lätt att komma igång och ingen hårdvara behöver installeras. Med Touchpoint kan du lägga till eller ta bort funktioner. Du kan till exempel synka Touchpoint med Apple Watch där du kan enkelt uppdatera din hänvisningsstatus eller logga in och ut från svarsgrupper.

TESTA TOUCHPOINT

Ladda ner demoappen för Touchpoint och upptäck hur enkelt det är att använda Touchpoint.

1. Ladda ner appen Touchpoint i App Store eller Google Play.
2. Välj Testa appen.

Klar för användning.

SPECIFIKATIONER

DET HÄR INGÅR:


Svarsgrupp med kö- och välkomstmeddelande
Ni kan exempelvis lägga in alla säljare i en svarsgrupp, så att alla inkommande samtal alltid hamnar hos någon som kan hantera ärendet. Även välkomstmeddelande och köfunktion ingår.

Inställningar direkt i appen
Som administratör har du tillgång till många inställningar, exempelvis alla användarfunktioner, direkt i appen. För mer avancerade inställningar finns ett webbgränssnitt.

Mobilnummer till alla – och fria samtal inom företaget
Alla samtal mellan era användare är kostnadsfria inom Sverige.

Överflyttning av samtal
Med hjälp av den lättanvända appen - flyttar du enkelt över ett samtal till en kollega. I appen hittar du företagskatalogen med alla kontakter.

Röstbrevlåda
Ni väljer enkelt vem som ska få SMS-avisering när det lämnats röstmeddelande till svarsgruppen.

Nummerpresentation
Välj om mobilnummer, fast nummer företagsnummer eller dolt nummer ska synas - när du ringer ut.

Support och användarstöd
Molntjänst där Telia ansvarar för drift och support.

TILLÄGGSTJÄNSTER:


Fler svarsgrupper
Lägg till fler svarsgrupper där ni kan hjälpas åt att svara

Hänvisning och linjestatus
Se kollegors hänvisning/status och låt kunden få tydlig info. Linjestatus visar om kollegan är upptagen i samtal eller ledig.

Fast telefonnummer till användare
Ger till exempel möjligheten att skilja på privata samtal och jobbsamtal. På så sätt kan ni sätta specifika öppettider för fasta numret och mobilnumret kan vara öppet för samtal dygnet runt.

Fasta telefonnummer till svarsgrupper
Ett lokalt fast nummer kan exempelvis vara en viktig del av marknadsföringen.

Fasta nummerserier
Saknas fastnummer kan ni välja till en sammanhängande serie

Samtalsstatistik Bas
Administratören kan se samtalsstatistik för svarsgrupper och användare.

Menystyrning
Ger möjligheten att skapa talsvarsmeny där uppringaren själv styr samtalet till önskad funktioni ert företag.

Telefoniststöd
Ta hand om inkommande samtal på bästa sätt i ett gränssnitt på din dator.

Softphone
Ring och ta emot samtal i din dator.

IP-telefon
Komplettera din lösning med skrivbordstelefon.

KUNDCASE

"ETT MISSAT SAMTAL KAN VARA EN MISSAD AFFÄR"

På mäklarbyrån Bolaget i Malmö vet man vikten av att alltid vara tillgängliga. "Ett missat samtal kan vara en missad affär. Därför måste det alltid finnas någon hos oss som kan svara" säger grundaren Per Jörgensen.