ADMINISTRERA DINA FÖRETAGSABONNEMANG
För att göra det enkelt för dig som företagskund har vi samlat alla dina tjänster på en och samma plats. I MyBusiness har du full koll och kan smidigt hantera alla dina abonnemang hos Telia när det passar dig.
✔ Byt abonnemang efter behov
✔ Säg upp abonnemang
✔ Köp mer surf
✔ Min Jobbmobil
MOBILTELEFONI
Om du vill ändra eller säga upp ett abonnemang gör du det enklast i MyBusiness. Här kan du beställa nya abonnemang, ändra abonnemangsform på redan befintliga abonnemang eller göra uppsägningar. Du kan också beställa simkort, se din puk-kod och beställa olika tjänster.
Har du inte MyBusiness och vill göra förändringar i något av dina abonnemang är du välkommen att kontakta kundservice.


FAST TELEFONI
Om du vill säga upp ditt fasta abonnemang ringer eller mailar du till oss.
Om uppsägningen avser annan juridisk person behöver vi få in kompletterande information som bekräftar att du är berättigad att representera företaget.
Efter uppsägningen skickas en bekräftelse och abonnemanget avslutas efter tre månader.
All uppsägning av fast telefoni följer Telias allmänna villkor.
FAST BREDBAND
Om du vill göra förändringar eller säga upp ditt fasta bredband ringer eller mailar du till oss.
Om uppsägningen avser annan juridisk person behöver vi få in kompletterande information som bekräftar att du är berättigad att representera företaget.
Efter uppsägningen skickas en bekräftelse och abonnemanget avslutas efter tre månader.
All uppsägning av fast bredband följer Telias allmänna villkor.

FULL KOLL MED MYBUSINESS
För att göra det enkelt för dig som företagskund har vi samlat alla dina tjänster på en och samma plats. Du kan själv administrera, uppgradera, lägga nya beställningar eller avsluta dina tjänster i takt med att behoven skiftar. I MyBusiness får du en komplett översikt över dina tjänster vilket gör att du enkelt håller koll på kostnaderna.
