ADMINISTRERA DINA FÖRETAGSABONNEMANG

MOBILTELEFONI

Om du vill ändra ett abonnemang gör du det enklast i MyBusiness. Här kan du beställa nya abonnemang, ändra abonnemangsform på redan befintliga abonnemang. Du kan också beställa simkort, se din puk-kod och beställa olika tjänster.

Har du inte MyBusiness och vill göra förändringar i något av dina abonnemang är du välkommen att kontakta kundservice.

Erbjudande
Erbjudande

FAST TELEFONI

Om du vill säga upp ditt fasta abonnemang ringer eller mailar du till oss.
Om uppsägningen avser annan juridisk person behöver vi få in kompletterande information som bekräftar att du är berättigad att representera företaget.
Efter uppsägningen skickas en bekräftelse och abonnemanget avslutas efter tre månader.
All uppsägning av fast telefoni följer Telias allmänna villkor.

FAST BREDBAND

Om du vill göra förändringar eller säga upp ditt fasta bredband ringer eller mailar du till oss.
Om uppsägningen avser annan juridisk person behöver vi få in kompletterande information som bekräftar att du är berättigad att representera företaget.
Efter uppsägningen skickas en bekräftelse och abonnemanget avslutas efter tre månader.
All uppsägning av fast bredband följer Telias allmänna villkor.

Erbjudande
Erbjudande

MIN JOBBMOBIL

I Min Jobbmobil kan du se all information om ditt abonnemang. Se hur mycket surf du har kvar varje månad och fyll på med extra surf när det behövs. Se din puk-kod, vilken typ av abonnemang du har och få koll på hur lång tid det är kvar på din bindningstid.

FULL KOLL MED MYBUSINESS

För att göra det enkelt för dig som företagskund har vi samlat alla dina tjänster på en och samma plats. Du kan själv administrera, uppgradera, lägga nya beställningar eller avsluta dina tjänster i takt med att behoven skiftar. I MyBusiness får du en komplett översikt över dina tjänster vilket gör att du enkelt håller koll på kostnaderna.

Erbjudande

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Klar

Tack för ditt bidrag!

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Klar

Tack för ditt bidrag!

close information navigation-arrow-down navigation-arrow-right panic playbutton