Information: Vi använder cookies för att ge dig bästa möjliga upplevelse. Fortsätter du använda webbplatsen accepterar du att cookies används. Läs mer

Rapport "Framtidens kundmöte – sömlöst, personligt och i tid"

Publicerad: 2016-11-09 09:00 | Taggar: Kategorier:

Kundmötet i centrum för den digitala transformationen.

Den nya vågen av digitalisering drivs av förändrade konsumentbeteenden och snabb teknikutveckling. I själva kundmötet innebär det ett fokusskifte från kanaler, till en optimerad kundupplevelse tvärs kanaler genom hela kundresan, från butik till kundservice och online. Framtidens möte ska vara sömlöst, personligt och i tid. Och potentialen med en förbättrad kundupplevelse är enormt stor. 

I rapporten Framtidens kundmöte kan du bl a läsa mer om:

• drivkrafter som ligger bakom det förändrade kundbeteendet

• olika nya teknologier som transformerar vårt sätt att arbeta med kundmötet och kundupplevelse, såsom t ex Artificiell intelligens och Augmented Reality

• hur pionjärer inom kundmötet arbetar

• strategiska frågor och ramverk man som företag bör använda för att gå från en produktcentrisk organisation och kultur till en kundcentrisk sådan

Ladda ner hela rapporten här.

Prenumerera på nyhetsbrevet

Få det senaste om trender, teknik och digitalt i din inbox.

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Tack för ditt bidrag!

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Tack för ditt bidrag!

cf-close-icon cf-add-round-icon cf-remove-round-icon cf-star-icon cf-check-icon
close information navigation-arrow-down navigation-arrow-right panic playbutton