Rapport "Framtidens kundmöte – sömlöst, personligt och i tid"

Kundmötet i centrum för den digitala transformationen.

Den nya vågen av digitalisering drivs av förändrade konsumentbeteenden och snabb teknikutveckling. I själva kundmötet innebär det ett fokusskifte från kanaler, till en optimerad kundupplevelse tvärs kanaler genom hela kundresan, från butik till kundservice och online. Framtidens möte ska vara sömlöst, personligt och i tid. Och potentialen med en förbättrad kundupplevelse är enormt stor. 

I rapporten Framtidens kundmöte kan du bl a läsa mer om:

• drivkrafter som ligger bakom det förändrade kundbeteendet

• olika nya teknologier som transformerar vårt sätt att arbeta med kundmötet och kundupplevelse, såsom t ex Artificiell intelligens och Augmented Reality

• hur pionjärer inom kundmötet arbetar

• strategiska frågor och ramverk man som företag bör använda för att gå från en produktcentrisk organisation och kultur till en kundcentrisk sådan

Ladda ner hela rapporten här.