navigation-profile navigation-search navigation-menu navigation-services navigation-mail navigation-mail navigation-laddarefill navigation-forum navigation-close navigation-plus navigation-minus navigation-chevron-right navigation-newspaper heart

Rapport "Framtidens kundmöte – sömlöst, personligt och i tid"

Publicerad: 2016-11-09 09:00 | Taggar: Kategorier:

Kundmötet i centrum för den digitala transformationen.

Den nya vågen av digitalisering drivs av förändrade konsumentbeteenden och snabb teknikutveckling. I själva kundmötet innebär det ett fokusskifte från kanaler, till en optimerad kundupplevelse tvärs kanaler genom hela kundresan, från butik till kundservice och online. Framtidens möte ska vara sömlöst, personligt och i tid. Och potentialen med en förbättrad kundupplevelse är enormt stor. 

I rapporten Framtidens kundmöte kan du bl a läsa mer om:

• drivkrafter som ligger bakom det förändrade kundbeteendet

• olika nya teknologier som transformerar vårt sätt att arbeta med kundmötet och kundupplevelse, såsom t ex Artificiell intelligens och Augmented Reality

• hur pionjärer inom kundmötet arbetar

• strategiska frågor och ramverk man som företag bör använda för att gå från en produktcentrisk organisation och kultur till en kundcentrisk sådan

Ladda ner hela rapporten här.

Prenumerera på nyhetsbrevet

Få det senaste om trender, teknik och digitalt i din inbox.

Tyck till
arrow-downt arrow-downt navigation-arrow-right