Telia Touchpoint Plus

Telia Touchpoint Plus

Telia Touchpoint Plus är en molnbaserad växellösning med avancerade telefonitjänster som kan integreras med t.ex. Lync eller kontaktcenter. Den är enkel att använda och anpassa.

  • Tillgång till växelfunktioner i mobil, dator och surfplatta.
  • Ökar tillgängligheten för dina kunder.
  • Betala bara för det du använder.
  • Underlättar samarbetet med närvaro, katalog och chat-funktion.

{{product.text}}

Tiden är ute!
dgr tim min sek kvar

{{product.text}}

{{product.text}}

{{ selectedOffer.introText }}

{{selectedOffer.leadsSuccessHeading}}

{{selectedOffer.leadsSuccessText}}

{{selectedOffer.leadsErrorHeading}}

{{selectedOffer.leadsErrorText}}

{{selectedOffer.leadsClosedHeading}}

{{selectedOffer.leadsClosedText}}


{{selectedOffer.leadsSuccessHeading}}

{{selectedOffer.leadsSuccessText}}

{{selectedOffer.leadsErrorHeading}}

{{selectedOffer.leadsErrorText}}

{{selectedOffer.leadsClosedHeading}}

{{selectedOffer.leadsClosedText}}

{{ productInfo.campaignInfo }}
{{ selectedOffer.smsText }}
{{ selectedOffer.introText }}

Månad {{price.month}} {{price.fee}} kr
{{selectedOffer.pricePrefix ? selectedOffer.pricePrefix : "Betala nu"}} {{selectedOffer.oneTimeFee}} kr
Minsta totalkostnad är {{selectedOffer.totalFee}} kr
Enkla och intuitiva funktioner

Enkla och intuitiva funktioner

Arbeta var du vill
Telia Touchpoint Plus är en flexibel och kostnadseffektiv växellösning i molnet. Kommunikationen är där du är, och växelfunktionerna är tydliga och enkla och kan användas både i mobil, telefon, surfplatta eller dator. Rör dig fritt och byt enhet mitt under ett möte. Upplev fördelarna med fullständig rörlighet.

Tillgänglighet och närvarostatus
Med appen i Telia Touchpoint Plus ställer du in din närvaro och hänvisning sker automatiskt.  Med närvarostatus ser dina kollegor om du är tillgänglig eller upptagen, och du kan enkelt söka medarbetare efter kompetens eller funktion. Ställ in vilka svarsgrupper du vill vara med i, och för att ytterligare förbättra tillgängligheten kan du integrera Touchpoint med Microsoft Lync eller Exchange.

Användaren i fokus
Appen i Telia Touchpoint Plus är enkel och intuiativ. Låg inlärningströskel skapar goda förutsättningar för ett mobilt arbetssätt, och rätt funktionalitet vid rätt tillfälle ger ökad effektivitet och flexibilitet för användarna.

Flexibilitet
Telia Touchpoint Plus är en flexibel och kostnadseffektiv tjänst. Då tjänsten ligger i molnet är den ständigt uppdaterad, och eftersom du abonnerar på tjänsten betalar du bara för det som används.

Hantera telefoni och kunder

Hantera telefoni och kunder

Kunder
Med kontaktcenterfuntionalitet i Touchpoint kan du erbjuda dina kunder den bästa servicen i alla mediakanaler. Allt sköt samlat och effektivt. När hanteringen av dina kundkontakter underlättas och servicen förbättras, uppstår mervärden som ökad kundnöjdhet, ökad lösningsgrad och stora möjligheter till ökad försäljning.

Telefoni
Flexibilitet - ett nyckelbegrepp. Både användaren och administratören gör enkelt inställningar och ändringar via ett webbgränssnitt. Där kan ni också få hjälp att komma igång, läsa manualer med mera.

Telefonistapplikationen är mycket lätthanterad. Det är enkelt att hantera inkommande samtal, från datorn, mobilen eller IP-telefonen. Alla kan sköta växeln, oavsett var de befinner sig.

Byt till en modern molnlösning - vi hjälper dig

Byt till en modern molnlösning - vi hjälper dig

Att byta växellösning var förr en kostsam och krånglig process. Med Telia Touchpoint Plus är verkligheten en annan.

Enkel övergång
Tack vare att tjänsten är molnbaserad så behöver ingen ny hårdvara för tjänsten installeras och inga kablar behöver dras. Under bytet har ni tillgång till vår expertis och support som ser till att er övergång till en modern växellösning flyter problemfritt.

Självklart kan vi också hjälpa till med utbildning av användarna om ni så önskar så att hela företaget snabbt kan utnyttja fördelarna de nya funktionerna ger.

Säkert och stabilt med Telia
När ni väljer Telia kan ni även räkna med att tjänster, nät och terminaler samspelar och fungerar stabilt, säkert och störningsfritt.

Anpassa Telia Touchpoint Plus efter era behov

Det finns tre användarpaket och två telefonistpaket för Touchpoint Plus. Låt varje användare få det som passar bäst.

Basic Fixed Basic Unified Attendant Advanced Attendant
Vid behov av endast fast telefon Vid behov av enkel mobil, kan också ha fast telefon Kommunicera i olika devices. UC-funktionalitet ingår. Eget paket för telefonist. Valfri terminal. För mer avancerade behov av telefonistfunktioner
Anpassa Telia Touchpoint efter era behov Anpassa Telia Touchpoint efter era behov Anpassa Telia Touchpoint efter era behov Anpassa Telia Touchpoint efter era behov Anpassa Telia Touchpoint efter era behov
      • Telefonistfunktioner • Avancerade telefonistfunktioner
    • Automatisk hänvisning • Automatisk hänvisning Automatisk hänvisning
    • Närvarostatus • Närvarostatus • Närvarostatus
    • Chat • Chat • Chat
    • Företagskatalog • Företagskatalog • Företagskatalog
    • Touchpoint App • Touchpoint App • Touchpoint App
  • Mobilintegration • Mobilintegration • Mobilintegration • Mobilintegration
• Växelfunktioner • Växelfunktioner • Växelfunktioner • Växelfunktioner • Växelfunktioner
• Röstbrevlåda • Röstbrevlåda • Röstbrevlåda • Röstbrevlåda • Röstbrevlåda
• Touchpoint web • Touchpoint web • Touchpoint web • Touchpoint web • Touchpoint Web

Telia Touchpoint eller Telia Touchpoint Plus?

Telia Touchpoint är en enkel och flexibel växellösning för mindre organisationer. Fokus ligger i de grundläggande växelfunktionerna som enkelt kan nås i mobilen eller datorn. Telia Touchpoint Plus är en mer avancerad telefonitjänst, som utöver ovanstående öppnar upp för möjligheter att integrera växeln med t.ex. Lync eller kontaktcenter. Båda växlarna har sin utgångspunkt i mobilen och är enkla och snabba, och det går snabbt att komma igång med de grundläggande funktionerna.