MX-ONE

MX-ONE

MX-ONE är marknadsledande inom växellösningar i Sverige. Kommunikationsplattformen kombinerar IP-telefoni, fast telefoni, mobiltelefoni och Unified Communication. Kan användas från ca 50 upp till 500 000 användare och anpassas efter dina behov och önskemål.

{{product.text}}

Tiden är ute!
dgr tim min sek kvar

{{product.text}}

{{product.text}}

{{ selectedOffer.introText }}

{{selectedOffer.leadsSuccessHeading}}

{{selectedOffer.leadsSuccessText}}

{{selectedOffer.leadsErrorHeading}}

{{selectedOffer.leadsErrorText}}

{{selectedOffer.leadsClosedHeading}}

{{selectedOffer.leadsClosedText}}


{{selectedOffer.leadsSuccessHeading}}

{{selectedOffer.leadsSuccessText}}

{{selectedOffer.leadsErrorHeading}}

{{selectedOffer.leadsErrorText}}

{{selectedOffer.leadsClosedHeading}}

{{selectedOffer.leadsClosedText}}

{{ productInfo.campaignInfo }}
{{ selectedOffer.smsText }}
{{ selectedOffer.introText }}

Månad {{price.month}} {{price.fee}} kr
{{selectedOffer.pricePrefix ? selectedOffer.pricePrefix : "Betala nu"}} {{selectedOffer.oneTimeFee}} kr
Minsta totalkostnad är {{selectedOffer.totalFee}} kr
Enkelt för företaget

Enkelt för företaget

MX-ONE Manager Suite innehåller stödfunktioner för administratörer samt för nätverks- och systemoperatörer. Ger full kontroll och prestandaövervakning.

Innehåller följande komponenter:

  • Manager Telephony System - för konfiguration av systemfunktioner
  • Manager Provisioning - för hantering av användarrelaterad data
  • Manager System Performance - för fel- och prestandaövervakning av systemresurser
Enkelt för användaren

Enkelt för användaren

Förenkla samarbetet genom en rad olika användningsapplikationer:

Blue Star - gör det enkelt för dig att kommunicera via röst, video, skärmdelning och konferens. Ett och samma gränssnitt för alla kommunikationssätt oavsett plats och enhet.

Solidus eCare, kontaktcenter - styr kunden rätt från början.
Ger dig möjlighet till effektivare och smidigare kundvård genom integrerad UCC- och kontaktcenterapplikationer. Med hjälp av avancerade möjligheter att styra kunden rätt vid första besöket kan du bland annat styra och följa upp dina samtal, planera bemanningen, göra kampanjaktiviteter samt få ut statistik.

Contact Management CMG - Tillgänglighet och överblick ger bättre personlig och snabbare service. Du kan bl a boka egna telefonkonferenser, få automatisk telefonist, öppna och stänga anknytningen via kalendern samt få röstbrevlådor för dina anknytningar.

OneBox, röststyrning - Menystyrning och röstbrevlåda
Kostnadsbesparingar genom automatiserade och menystyrda funktioner. Stabila funktioner för röstbrevlåda, talad hänvisning, faxstyrning och menystyrning. Du kan också bygga personliga menyer och användaranpassa samtalshanteringen.

Tjänster

Här är exempel på tjänster som vi vill erbjuda:

Förstudie IP-telefoni
Nya, kraftfulla lösningar för kommunikation och samarbete som verksamheten efterfrågar kräver bra och vältrimmade nätverk för att säkerställa kvalitet för att maximera nyttan.

Telia erbjuder analys av befintligt nätverk för att verifiera om IP-telefoni kan användas. Analysen ger svar på var flaskhalsarna finns och hur de ska hanteras.

Anpassning efter era behov
Har ni unika behov för att just er kommunikationslösning ska bidra och effektivisera er affär på maximalt sätt? Ser ni justeringar eller vinklar som knyter ihop era processer och automatiserar era flöden?
Bidrar en ytterligare inloggning till att medarbetarna struntar i ett viktigt steg i processen? Kan en indikation på att någon är upptagen i telefon effektivisera telefonistens jobb?
Då kan Telia erbjuda expertkompetens som knyter ihop kommunikationslösningarna med din verksamhet på ett unikt sätt och ge er mesta möjliga effektivitetsökning.

Förstudie kontaktcenter
Har ni en verksamhet där era kundingångar är intensiva och affärskritiska? Är det svårt att ha kontroll över er närvaro på sociala medier? Får era olika kundingångar och deras olika hantering/prioritering kundens upplevelse av er att påverkas negativt?
Med Telias erbjudande av förstudie för kontaktcenter utreder vi hur en kontaktcenterlösning skulle kunna förbättra och effektivisera era kundingångar för ökad kundnöjdhet. Erbjudandet innehåller en analys av nuläget i verksamheten och befintliga kundingångar, pekar ut behovsområden och formulerar mål och plan för önskat läge.

Integration med Microsoft Lync
Maximera nyttan med er kommunikationslösning, epost, kalender och IP-telefoni genom att integrera med Microsoft Lync. Få närvaro, snabbmeddelanden/chatt, skärmdelning, videosamtal, mötestjänst och telefoni i ett verktyg.
Telia erbjuder integrering av Microsoft Lync med er växel, hänvisningssystem, Exchange, kontaktcenter eller vad det nu är ni vill knyta ihop till en äkta UC-plattform. Med expertkompetens på området hjälper vi er att bygga en plattform för ökad kommunikation och samarbete.