Telia ISDN Multi

Telia ISDN Multi

Med sina 30 kanaler erbjuder Telia ISDN Multi en kraftfull anslutning för växlar eller datakomutrustning till det medelstora och stora företaget.

  • Anslutning för telefonväxlar eller datakomutrustning
  • Hög kapacitet med 30 kanaler
  • Nummerpresentation och Subadressering ingår
  • Anpassa efter behov

{{product.text}}

Tiden är ute!
dgr tim min sek kvar

{{product.text}}

{{product.text}}

{{ selectedOffer.introText }}

{{selectedOffer.leadsSuccessHeading}}

{{selectedOffer.leadsSuccessText}}

{{selectedOffer.leadsErrorHeading}}

{{selectedOffer.leadsErrorText}}

{{selectedOffer.leadsClosedHeading}}

{{selectedOffer.leadsClosedText}}


{{selectedOffer.leadsSuccessHeading}}

{{selectedOffer.leadsSuccessText}}

{{selectedOffer.leadsErrorHeading}}

{{selectedOffer.leadsErrorText}}

{{selectedOffer.leadsClosedHeading}}

{{selectedOffer.leadsClosedText}}

{{ productInfo.campaignInfo }}
{{ selectedOffer.smsText }}
{{ selectedOffer.introText }}

Månad {{price.month}} {{price.fee}} kr
{{selectedOffer.pricePrefix ? selectedOffer.pricePrefix : "Betala nu"}} {{selectedOffer.oneTimeFee}} kr
Minsta totalkostnad är {{selectedOffer.totalFee}} kr
Stark grundplattform

Stark grundplattform

Med 30 kanaler ger denna anslutning mångsidighet, hög kapacitet och ett standardiserat gränssnitt som gör det enkelt att ansluta olika slags utrustning. Överföringskapaciteten kan lätt byggas ut i takt med växande krav.

Anpassa efter behov

Telia ISDN erbjuder ett stort urval av tjänster som effektiviserar kommunikation. Vissa av dem är bastjänster och ingår i abonnemangskostnaden. Andra är tilläggstjänster, som man beställer separat.

Hög tillgänglighet

En ISDN-anslutning kan du få nästan överallt i Sverige och att ringa via Telia ISDN går till precis som i det vanliga telenätet.

Basservice ingår

Fel som innebär att kund inte kan använda tjänsten enligt vad som avtalats, åtgärdas inom 24 timmar under Telias ordinarie servicetid helgfri måndag till fredag kl 07.30–18.00.

Felanmälan kan göras till Telia alla dagar, dygnet runt på vår supportsida där det också finns information om pågående driftstörningar. Felanmälan via telefon görs på 90 400 mellan kl 08.00–18.00 måndag till fredag.

Tillval

Tillval

Det här kan du bland annat välja till:

  • Direktval
  • Huvudnummer
  • Telia Direktval Lokal nummerserie
  • Sluten användargrupp
  • Två-stationsanslutning