Möt dina kunder bättre

Vare sig dina kunder vill nå dig via telefon eller på webben finns det många sätt Telia kan hjälpa dig. Med en växel kan fler på företaget ta emot samtalen. Men ett kontaktcenter förbättras servicen. Vi har också specialanpassade utbildningar för båda anställda och kunder.

  • Anpassade växellösningar

    Behöver ditt företag en enkel grundläggande växeltjänst eller en mer avancerad växellösning integrerad med övriga affärssystem? Oavsett vilket har vi anpassningsbara, användarvänliga och framtidssäkra växellösningar som hjälper dig att hantera telefoni och kunder. Med rätt sorts växel från Telia kan du lägga mer tid på affärerna och skapa en kundupplevelse i världsklass.

  • Kontaktcenter – samlar all kommunikation

    I ett kontaktcenter kan du erbjuda dina kunder eller medborgare den bästa servicen oberoende av vilket sätt som de väljer att kontakta dig på. När kontakterna underlättas och servicen förbättras uppstår mervärden som ökad kundnöjdhet, ökad lösningsgrad och stora möjligheter till ökad försäljning eller bättre samhällsservice.
     

  • Utbildningstjänster – kurser för anställda och kunder

    Ni som har ansvar för kompetensutveckling, personal eller hantering av kommunikationstekniken hittar bland våra Utbildningstjänster precis det ni behöver för att effektivisera användandet av er kommunikationslösning.

    Vi erbjuder er skräddarsydda utbildningar, anpassade till just era behov, ert sätt att arbeta och till er kunskapsnivå. Vi har allt från grundläggande basutbildning till avancerad utvecklingsutbildning.

  • Telia Mobil UC Access

    Telia Mobil UC Access är en mobil integrationstjänst för Microsoft Lync och Skype for Business framtagen till medelstora och stora företag som söker mobila lösningar till Microsoft Lync och Skype for Business.

Det senaste från Trender & Nytta