Därför har du förhöjd månadsavgift

Om du får en förhöjd månadsavgift på din faktura beror det på att du har gjort ändringar i ditt abonnemang, exempelvis om du köpt till en ny mobil.

Detta gäller enbart mobila fakturor

På detaljspecifikationen heter posten Förhöjd avgift under bindningstid och avser kostnaden för hårdvaran du beställt. Den förhöjda avgiften försvinner från fakturan när din bindningstid är slut.

Spara eller dela den här guiden

Ange din e-post så mejlar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.emailStatusMessage}}

Ange ditt mobilnummer så skickar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.smsStatusMessage}}

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Klar

Tack för ditt bidrag!

SÖK SUPPORT