Fel vid inloggning e-legitimation skyddat läge

Om du får felmeddelande i Internet Explorer som säger att "Du har inte loggat in", så kan det bero på en säkerhetsinställning i webbläsaren eller operativsystemet.

Internet Explorer använder sig av skyddat läge, en funktion som gör det svårare för skadlig programvara att installeras på datorn. För att Telia E-legitimation ska fungera korrekt, se till att funktionen Skyddat läge är avstängd för dina tillförlitliga platser (Trusted sites).

Så här gör du

  1. Klicka på fliken Säkerhet (Security).

  2. Klicka på Tillförlitliga platser (Trusted Sites).

  3. Om Aktivera skyddat läge (Enable Protected Mode) är markerat avmarkerar du detta.

Spara eller dela den här guiden

Ange din e-post så mejlar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.emailStatusMessage}}

Ange ditt mobilnummer så skickar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.smsStatusMessage}}

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Tack för ditt bidrag!

cf-close-icon cf-add-round-icon cf-remove-round-icon cf-star-icon cf-check-icon

SÖK SUPPORT