Fel vid inloggning e-legitimation kontrollera webbläsare

Om du får felmeddelande i Internet Explorer som säger att "Du har inte loggat in", så kan det bero på en säkerhetsinställning i webbläsaren eller operativsystemet.

Telia E-legitimation stödjer bara 32-bitarsversion av Internet Explorer. Använder du 64-bitarsversion av Internet Explorer kan ett flertal fel uppstå.

Så här gör du

  1. Öppna Internet Explorer.

  2. Klicka på Hjälp (Help) uppe i menyn.

  3. Klicka på Om Internet Explorer (About Internet Explorer).

  4. Om du kör 64-bitarsversion finns det en rad i fönstret som säger ”64-bit edition”.

  5. Använd 32-bitarsversionen när du loggar in på Telia E-legitimation. I Start-menyn är 64-bitarsversionen markerad 64-bit, medan 32-bitarsversionen bara är markerad Internet Explorer.

Spara eller dela den här guiden

Ange din e-post så mailar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.emailStatusMessage}}

Ange ditt mobilnummer så skickar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.smsStatusMessage}}

SÖK SUPPORT