Fel vid inloggning e-legitimation kontrollera webbläsare

Om du får felmeddelande i Internet Explorer som säger att "Du har inte loggat in", så kan det bero på en säkerhetsinställning i webbläsaren eller operativsystemet.

Telia E-legitimation stödjer bara 32-bitarsversion av Internet Explorer. Använder du 64-bitarsversion av Internet Explorer kan ett flertal fel uppstå.

Så här gör du

  1. Öppna Internet Explorer.

  2. Klicka på Hjälp (Help) uppe i menyn.

  3. Klicka på Om Internet Explorer (About Internet Explorer).

  4. Om du kör 64-bitarsversion finns det en rad i fönstret som säger ”64-bit edition”.

  5. Använd 32-bitarsversionen när du loggar in på Telia E-legitimation. I Start-menyn är 64-bitarsversionen markerad 64-bit, medan 32-bitarsversionen bara är markerad Internet Explorer.

Spara eller dela den här guiden

Ange din e-post så mejlar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.emailStatusMessage}}

Ange ditt mobilnummer så skickar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.smsStatusMessage}}

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Klar

Tack för ditt bidrag!

SÖK SUPPORT