Felsök bredbandstelefoni

  1. Kontrollera att din bredbandsuppkoppling fungerar.

  2. Starta om din gateway genom att dra ut strömsladden. Vänta fem sekunder innan du stoppar tillbaka sladden igen. När lysdioderna märkta Power, Wireless, Broadband och Internet lyser gröna på framsidan av dig gateway kan du testa att ringa igen.

  3. Prova med en annan tonvalstelefon direkt i Phone 1 eller 2 i din gateway. Om du har en annan sladd kopplad till Phone 1 så kan du pröva att dra ur den och koppla in en tonvalstelefon istället.

Spara eller dela den här guiden

Ange din e-post så mejlar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.emailStatusMessage}}

Ange ditt mobilnummer så skickar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.smsStatusMessage}}

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Tack för ditt bidrag!

cf-close-icon cf-add-round-icon cf-remove-round-icon cf-star-icon cf-check-icon

SÖK SUPPORT