När du fått en faktura efter uppsägning

Har du fått en faktura fastän ditt avtal är uppsagt? Det beror på vilket datum du säger upp ditt abonnemang.

Har du beställt uppsägning av ditt fasta abonnemang kommer det att avslutas tre månader från dagen du kontaktar oss. Skulle det datumet inträffa mitt i en faktureringsperiod, vilket vårt faktureringssystem inte känner av, kommer en faktura skapas för den kvartalsperiod du alltid fakturerats för även om ditt abonnemang är uppsagt.

Slutfakturan justerar vad du har betalt in för mycket eller för lite i avgifter. Betala därför den faktura du har fått, så justeras allt på slutfakturan.

Uppsägning av ditt mobila abonnemang
Har du beställt uppsägning av ditt mobila abonnemang kommer det att avslutas en månad från dagen du kontaktar oss.

Spara eller dela den här guiden

Ange din e-post så mejlar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.emailStatusMessage}}

Ange ditt mobilnummer så skickar vi en länk till den här guiden.

{{shareGuideController.model.smsStatusMessage}}

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Tack för ditt bidrag!

cf-close-icon cf-add-round-icon cf-remove-round-icon cf-star-icon cf-check-icon

SÖK SUPPORT