SUPPORTTJÄNSTER
Varje timme som arbetet ligger nere på grund av tekniska problem eller driftstörningar är kostsam. Vi kan erbjuda dig en service desk som ersätter din help desk eller en support som hjälper dina anställda så att de inte behöver kontakta er help desk.
Våra tjänster inom Managed Support Services innebär att vi tar över ansvaret för er drift eller processhantering. Vi kan även ta över er personal om ni föredrar.

Slutanvändarsupport
Vår slutanvändarsupport ger dina användare stöd i hur de på bästa sätt använder tjänsterna som ni har köpt av oss. Slutanvändarsupporten avlastar din egen help desk, och slutanvändaren får tillgång till kvalificerade och erfarna supporttekniker.

Telia Service Desk
Telia Service Desk ger dig en dedikerad kundingång som tar emot och hanterat dina beställningar, felanmälningar och förfrågningar. Du får tillgång till certifierade Telia-medarbetare med stark servicekänsla som alla har fått utbildning om ditt företags behov.

Managed User Support
Managed User Support är en del av Managed Support Services som innebär att vi tar över och driver er service desk. Vi kan till och med ta över er personal om ni föredrar. Genom vår långa erfarenhet och närhet till Telias övriga organisation kan vi mycket snabbt svara på frågor, hantera incidenter, sköta beställningar och mycket mera.

Life Cycle Management
Med tekniken som utgångspunkt vårdar och utvecklar våra Life Cycle Managers kommunikationslösningarna på ditt företag. De blir din egen ingång till hela Telias teknik- och servicekunnande. Du får en unik kontaktyta som ser till din verksamhets helhet för att utveckla den tekniska plattformen på ett optimalt sett.