• Slutanvändarsupport

    Vår slutanvändarsupport ger dina användare stöd i hur de på bästa sätt använder tjänsterna som ni har köpt av oss. Slutanvändarsupporten avlastar din egen help desk, och slutanvändaren får tillgång till kvalificerade och erfarna supporttekniker.

  • Telia Service Desk

     Telia Service Desk ger dig en dedikerad kundingång som tar emot och hanterat dina beställningar, felanmälningar och förfrågningar. Du får tillgång till certifierade Telia-medarbetare med stark servicekänsla som alla har fått utbildning om ditt företags behov.

  • Managed User Support

    Managed User Support är en del av Managed Support Services som innebär att vi tar över och driver er service desk. Vi kan till och med ta över er personal om ni föredrar. Genom vår långa erfarenhet och närhet till Telias övriga organisation kan vi mycket snabbt svara på frågor, hantera incidenter, sköta beställningar och mycket mera.

  • Life Cycle Management

    Med tekniken som utgångspunkt vårdar och utvecklar våra Life Cycle Managers kommunikationslösningarna på ditt företag. De blir din egen ingång till hela Telias teknik- och servicekunnande. Du får en unik kontaktyta som ser till din verksamhets helhet för att utveckla den tekniska plattformen på ett optimalt sett.

  • Mobila livscykeltjänster med Telia Mobility Management

    Det ska vara smidigt att ta hand om företagets mobiler och surfplattor. Därför förenklar vi inköp, service och support av alla mobila enheter genom hela livscykeln. Det underlättar arbetet för it samtidigt som medarbetarna alltid har fungerande smartphones och surfplattor så att de kan jobba utan avbrott.