TIPS & TRIX FÖR TELIA TOUCHPOINT PLUS

Touchpoint Webbinarier

Kunden vill ha kontakt - men hur?

Smarta kundingångar ger nöjdare kunder

Business as usual – När dialogen alltid är redo

Missa inga samtal: Svarsservice

Smarta tillval

Teknik som möjliggör dina styrkor

WEBBINARIE 4: STATISTIK - STÖDJER BEMANNING OCH ÖPPETTIDER

HUR VÄRDEFULL ÄR VARJE ENSKILD KONTAKT?

Tips och trix för Telia Touchpoint

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Klar

Tack för ditt bidrag!

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Klar

Tack för ditt bidrag!

close information navigation-arrow-down navigation-arrow-right panic playbutton svg-icon-arrow-down svg-icon-arrow-up ; svg-icon-checkmark