Erbjudande

TIPS & TRIX FÖR TELIA TOUCHPOINT PLUS

Hur jobbar du i Touchpoint Plus? På ett bra sätt tror vi. Men vi vet också att de små tipsen och trixen kan göra stor skillnad, både för att öka kundnöjdheten men även göra själva jobbet roligare. Nu vill vi ge chansen till dig.

Låt oss lära och inspirera dig
Vi samlar nu de bästa tipsen om Touchpoint Plus i fyra matnyttiga webbinarier. Under och efter webbinariet får du dessutom tillfälle att chatta och ställa frågor till våra Touchpoint Plus-specialister.

I första webbinariet pratar vi om vikten av att prata med kunden där kunden önskar. Visste du t.ex. att så mycket som 60 % idag är tappade kontakter?

Webbinarie 4: Statistik - stödjer bemanning och öppettider

Hur värdefull är varje enskild kontakt?

Ta beslut på magkänsla kan vara bra, men att veta säkert kan göra dig så mycket bättre. Statistiken hjälper dig att fatta rätt beslut.

Tidigare event

Kunden vill ha kontakt - men hur?

Smarta kundingångar ger nöjdare kunder

Att prata med kunden där kunden önskar är också en väg till bra affärer. Så mycket som 60 % är idag tappade kontakter. Riskfaktor? Möjlighet?

Business as usual – När dialogen alltid är redo

Missa inga samtal: Svarsservice

Att vara tillgänglig ger upplevelsen av engagemang och närvaro. Hur säkrar du kontinuiteten i den framgångsfaktorn?

Smarta tillval

Teknik som möjliggör dina styrkor

Stöttning och hjälp kan ges på många sätt. Inte minst kan enkla tekniska lösningar göra avgörande skillnad i kundmötet.