Kom igång med Touchpoint som användare
Upptäck alla möjligheter med Touchpoint, ta reda på hur du kommer igång med appen och hur du enklast får hjälp om det skulle behövas.
Ladda ner appen
I appen hanterar du allt som har med er mobila växel att göra – från personliga inställningar till överföring av samtal, med mera.
Se våra supportguider
Vill du lära dig mer om hur Touchpoint-växeln fungerar? På vår guidesida för Telia Touchpoint hittar du instruktioner för smarta avändarfunktioner och växelinställningar.
Lyssna av dina röstmeddelanden
Kort efter att vi levererat Touchpoint inaktiverar vi mobilsvar och ersätter det med mobil röstbrevlåda. Därför är det viktigt att du lyssnar av dina meddelanden så snart som möjligt. Din nya röstbrevlåda når du genom att ringa 233.
Få hjälp i MyBusiness
Skulle du få problem med Touchpoint kan du enkelt både felanmäla och följa ditt ärende direkt i MyBusiness. Dessutom får du koll på din mobilsurf och mycket mer som har med din jobbmobil att göra.