Kom igång med Touchpoint som administratör
Upptäck alla möjligheter med Touchpoint, ta reda på hur du kommer igång med appen och hur du enklast får hjälp om det skulle behövas.

Ladda ner appen
Börja med att ladda ner appen – här hanterar du allt som har med er mobila växel att göra. För att kunna dra nytta av växelns funktioner behöver även dina medarbetare installera appen.
Efter att du laddat ner appen behöver du bara följa dessa tre enkla steg. Sen är du igång med din nya växel!
Steg 1
Lägg till medlemmar
Starta Touchpoint-appen och klicka på Svarsgrupper. Lägg till dina medarbetare i de svarsgrupper de ska vara med i genom att trycka på Lägg till/Ta bort medlemmar i de olika grupperna.
Steg 2
Se över era öppettider
Tryck på Svarsgrupper igen och sedan på Ställ in öppettider för att ställa in växelns öppettider.
Steg 3
Ställ in besked
Det vill säga de meddelanden du vill spela upp för kunderna när ni inte kan svara, det är samtalskö eller ni har stängt. Välj först rätt svarsgrupp och ställ sedan in meddelanden under Besked.
För fler inställningar:
Logga in på adminwebben
Få full koll på din växel genom att logga in på adminwebben. Där kan du även göra mer avancerade inställningar.
Lyssna av dina röstmeddelanden
Kort efter att vi levererat Touchpoint inaktiverar vi mobilsvar och ersätter det med mobil röstbrevlåda. Därför är det viktigt att du lyssnar av dina meddelanden så snart som möjligt. Din nya röstbrevlåda når du genom att ringa 233.

Få hjälp i MyBusiness
Skulle du få problem med Touchpoint kan du enkelt både felamnäla och följa ditt ärende direkt i MyBusiness. Dessutom får du koll på din mobilsurf och mycket mer som har med din jobbmobil att göra.