Kom igång med Touchpoint som administratör

Upptäck alla möjligheter med Touchpoint, ta reda på hur du kommer igång med appen och hur du enklast får hjälp om det skulle behövas.

  • Styr det mesta direkt i appen

  • Lägg till och ta bort funktioner

  • Aldrig mer en missad affär

Ladda ner appen

Börja med att ladda ner appen – här hanterar du allt som har med er mobila växel att göra. För att kunna dra nytta av växelns funktioner behöver även dina medarbetare installera appen.

Erbjudande

Lägg till medlemmar

Starta Touchpoint-appen och klicka på Svarsgrupper. Lägg till dina medarbetare i de svarsgrupper de ska vara med i genom att trycka på Lägg till/Ta bort medlemmar i de olika grupperna.

Se över era öppettider

Tryck på Svarsgrupper igen och sedan på Ställ in öppettider för att ställa in växelns öppettider.

Ställ in besked

Det vill säga de meddelanden du vill spela upp för kunderna när ni inte kan svara, det är samtalskö eller ni har stängt. Välj först rätt svarsgrupp och ställ sedan in meddelanden under Besked.

LYSSNA AV DINA RÖSTMEDDELANDEN

Kort efter att vi levererat Touchpoint inaktiverar vi mobilsvar och ersätter det med mobil röstbrevlåda. Därför är det viktigt att du lyssnar av dina meddelanden så snart som möjligt. Din nya röstbrevlåda når du genom att ringa 233.

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Klar

Tack för ditt bidrag!

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Klar

Tack för ditt bidrag!

close information navigation-arrow-down navigation-arrow-right panic playbutton