Ace knowledge

Din kund har vant sig vid en hög servicenivå och jämför er inte bara med företag i samma branch utan alla brancher. Så oavsett storleken på ert företag eller vilken verksamhet ni bedriver behöver ni finnas där. Precis då kunden behöver er.

Frågor kan uppstå innan, under och efter ett köp. Uppstår en fråga i checkout gäller det att snabbt kunna besvara den för att kunden inte ska lämna. Men att finnas där är  lika viktigt för att bibehålla en god relation även efter ett köp. 

Med ACE Knowledge samlar du all relavant information så att både du och kunden får svaret på sin fråga precis när ni behöver den. En perfekt balans mellan teknisk innovation och mänsklig interaktion.

Det här är Telia ACE Knowledge

  • Underlätta för kunden

    Låt kunden lättare hitta svaret själv på sin fråga

  • Sänk era kostnader

    Minska kontakt direkt till kundtjänst med Chatbot och smart FAQ

  • Lätt att vara ny på jobbet

    Med en smart kunskapsbank enkelt sätt hade tillgång till hela organisationens samlade kunskap – även som ny.

Kunden vill själv hitta svar på sin fråga

Enligt Frost & Sullivan har 95% av alla kunder inget emot att sjäva hitta svaret på sin fråga. De vänder sig då ofta till webben. Problemet uppstår när de inte enkelt kan hitta vad de söker. För många ingångar gör att kunden ofta hamnar i en situation av att kopplas runt mellan olika kontaktingångar för att hitta rätt. För få kontaktingångar gör att kunden inte alls når fram.

20% av tiden går åt till att leta information

Väl hos kundtjänst lägger medarbetaren i snitt 20% av sin tid (enligt Gartner) på att förstå kundens fråga och att söka efter rätt information i olika system. Det ska inte krävas en erfaren medarbetare för att snabbt kunna hitta rätt. Om informationen inte är överskådlig och lättillgänglig för även nya medarbetare gör det kundtjänstorganisationen extra sårbar. 

man på kontor pratar i mobiltelefon

Skapa en egen kontaktstrategi och underlätta för både er och kunden

person med mobil

Från förstudie till nöjdare kunder

Det här är Ace knowledge

ACE Knowledge är en AI- och datadriven kunskapsbank. Och källan till all information ni behöver till er chatbot, smart FAQ, kundtjänst eller internt.

Hantera allt från en platform

ACE Knowledge låter dig skapa guider, träna er chatbot, skapa användar gränssnitt och skapa affärsregler för tjänsten enkelt och snabbt. Allt på samma plats. 

Anpassa gränssnittet

Smart FAQ, intern kunskapsbank eller chatbot. I ACE Knowledge gränssnitt kan du dela rätt information till rätt person, oavsett kanal. Det är enkelt att anpassa gränssnittets utseende så att det matchar organisationens grafiska profil och ser lika bra ut på datorn, surfplatta som mobil.

Flera smarta funktioner

Versionshantering
Se, jämför och återskapa gamla versioner av ert innehåll. 
Hantera rättigheter
Hantera rättigheter för roller, grupper eller ensklida behörigheter.
Språkstöd
Hantera innehåll på 17 olika språk i ACE Knowledge.
Färdiga integrationer
Redan färdiga integrationer till många av de marknadsledande systemen. 
Schemaläggning
Schemalägg när nytt innehåll ska publiceras och när gammalt ska tas bort. 
Responsiva versioner
Skapa olika versioner av samma innehåll och anpassa till olika målgrupper.

Vill du veta mer om Ace Knowledge?

Telia ACE

Kontaktcenter